ogrzewanie dachu

1. Data: 2002-01-08 10:22:02

Temat: ogrzewanie dachu
Od: "LemonR" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym sie coś dowiedzieć na temat dzisiejszych technologi ogrzewania
dachu. Zanim wynajmę do tego jakąś firmę żebym nie był całkiem zielony jak
teraz i żeby mnie w jajo nie zrobili.

W związku z tym czy możecie polecić jakieś ciekawe strony www gdzie mogę o
tym poczytać?

dzięki
zdrów
L...@w...pl

1. Data: 2002-01-09 20:38:07

Temat: Re: ogrzewanie dachu
Od: "Zbychu" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chłopie, coś Ci się chyba pomyliło... ogrzewanie dachu??!!!.

1. Data: 2002-01-10 09:39:37

Od: "LemonR" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbychu" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
> Chłopie, coś Ci się chyba pomyliło... ogrzewanie dachu??!!!.

Właśnie pomieszało mi się oczywiście że chodzi o ocieplenie dachu.
Sorry spieszyłem się.
zdrów
L...@w...pl

Sprzedam Mieszkanie