okap-jak wykombinowac?

1. Data: 2006-01-03 18:15:10

Temat: okap-jak wykombinowac?
Od: "Gosi@" <qmg@NO_SPAM.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam ochote zrobic sobie w kuchni wyspe :)
a na tej wyspie umiescic plyte ceramiczna - wiec co za tym idzie okap nad
plyta
ale okapy wyspowe sa potwornie drogie!!! :(
czy mozna jakos inaczej rozwiazac ten problem? -czyt. taniej
moze jakis ladny wentylator albo bardzo obnizony sufit i w nim zamontowac
zwykly okap?
moze jakies zdjecia? inspiracje :)
bede wdzieczna za wszelkie sugestie :)

2. Data: 2006-01-03 18:56:49

Temat: Re: okap-jak wykombinowac?
Od: Sławek <g...@g...com.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Gosi@ wrote:
> [...]
> czy mozna jakos inaczej rozwiazac ten problem? -czyt. taniej
> moze jakis ladny wentylator albo bardzo obnizony sufit i w nim zamontowac

Polecam okap Siemens LB75564 do zabudowy. Można go kupić za 700 pare
złotych. Mniejsza wersja jest o 200 zl tańsza. Trzeba tylko dorobić
sobie do niego obudowę wg potrzeb i zachcianek. W ten sposób można
zaoszczędzić kupę kasy, bo jak zauważysz np. drogie okapy mają te same
mechanizmy i filtry co te tańsze, tylko bardziej wymyślną obudowę :) Np.
w drogich okapach rustykalnych za ponad 2 tys. zł można spotkać
mechanizm, który można kupić sam za 500 zł.

SławeK.

3. Data: 2006-01-03 19:23:00

Od: "Gosi@" <qmg@NO_SPAM.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <g...@g...com.USUNTO> napisał w wiadomości

> [...]
> filtry co te tańsze, tylko bardziej wymyślną obudowę :) Np. w drogich
> okapach rustykalnych za ponad 2 tys. zł można spotkać mechanizm, który

a jak dorobic ta obudowe?

4. Data: 2006-01-04 08:35:34

Od: "Marcin Marski" <m...@o...pl+beztego> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosi@" <qmg@NO_SPAM.op.pl> napisał w wiadomości

> a jak dorobic ta obudowe?

Pewnie trzeba ją zrobić....
Albo poprosić kogoś, żeby zrobił....

MM

Pomocy
nieco inne pytanie o materac
okap - na jakij wysokości od blatu
aneks kuchenny w pokoju
Brakujący element Twojego piekarnika - kamień do wypieków