okulary do komputera

1. Data: 2003-05-27 10:03:09

Temat: okulary do komputera
Od: " " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spedzam dość dużo czasu przy komputerze, mam wade wzroku i astygmatyzm
Zamówiłem specjalne okulary do komputera. Ponieważ optyk ma jakieś problemy z
dostawcą mogę jeszcze co nie co zmienić - albo takie calutkie zielone (takie
zamówiłem) ale podobno są wycofywane z rynku bo mały popyt albo takie pół
zielone - pół bezbarwne (jeszcze nie widziałem ale może brzydko to wyglądać).
Jeśli ktoś ma takie lub orientuje się w temacie to proszę o opinie, czy kolor
nie przeszkadza za bardzo w normalnym noszeniu, wady/zalety. A może ten kolor
to tylko taki bajer bo okulary są dość drogie

2. Data: 2003-05-27 17:50:46

Temat: Re: okulary do komputera
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kolor
> to tylko taki bajer bo okulary są dość drogie

Kazdy kolor jest w pewnym sensie filtrem zmieniajacym naturalne barwy
widzenia. Najblizszy prawdzie ( czyli normalnego odbierania kolorow ) jest
brazowy.
Nie zalecam uzywania zadnych kolorow "ochronnych" przy pracy z komputerem.
Kolory mozna dopuscic jedynie przy filtrach p-slonecznych i tak jak
wspomnialem: brazowy!!!

casus
spec. ch.oczu

3. Data: 2003-06-02 18:22:25

Od: Uranium <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To czy jest to zielony czy niebieski widzi pod światło osoba któa na Ciebie patrzy.
Ty
żadnego kolor nie zauważysz. Dla używającego okulary są całkowicie przezroczyste.
Kiedyś
kupiłem takie za ciężkie pieniądze (zielonkawe). Tak naprawdę to to jest pic na wode.
tak Ci nic nie dadzą.
Pozdrawiam

Uranium

cisnienie