on kocha inna, ale mnie tez

671. Data: 2003-06-10 13:21:19

Temat: Re: on kocha inna, ale mnie tez
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@U...pl> napisał w wiadomości news:

> OdKFuj, boniedydy - widzę po tym wątku, że jesteś pełna energii, gdy
> cenzorujesz grupę ode mnie :)
> Już ja tam wykorzystam i użyję wszystkiego, co się da :)

ok, właśnie mam na nowo zainstalowany system i na razie nikogo w Kfie :)

pozdrówka
boniedydy

672. Data: 2003-06-10 13:27:22

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczególnie jak stwierzono u dzieci wegeterian niedorozwój organizmu
> wywołany brakiem mięsa w pożywieniu

Nieee.....błagam......nie o tym, nie tu......proszę.
Zaraz będzie, żeby podac dane,linki, źródła, że nieprawda, ze owszem -
prawda, że autorytety, że pediatrzy, że niektórzy.....
Proponuję na pl.soc.wegetarianizm (jestem tam regularnie biczowana;-)
Ola

673. Data: 2003-06-10 13:32:03

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> (jestem tam regularnie biczowana;-)
> Ola

Olka - nie daj się!!!

Qwax
z wege* EOT !

674. Data: 2003-06-10 13:37:04

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hurtem odpowiadam:

Oleńka <o...@b...wroc.pl> rzecze tak w

> [...]

To kłamstwo. Można zamorzyć dzieciaka dając mu mięso, jak i nie dając.
Zapraszam na pl.soc.wegetarianizm, poznasz kilkro rodziców dzieci
wegetariańskich. Moje na 8 lat, nie ma żadnych niedoborów.
Chciałbyś porozmawiać o niedorozwoju mojego dziecka?

> Nieee.....błagam......nie o tym, nie tu......proszę.
> Zaraz będzie, żeby podac dane,linki, źródła, że nieprawda, ze owszem -
> prawda, że autorytety, że pediatrzy, że niektórzy.....

Wołasz i masz ;))))

> Proponuję na pl.soc.wegetarianizm (jestem tam regularnie biczowana;-)

E, przesadzasz! Jesteś dobrze traktowanym gosciem :))))

--
s i w a
flagellum Dei ad tempus

675. Data: 2003-06-10 13:39:45

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Szczególnie jak stwierzono u dzieci wegeterian niedorozwój organizmu
> wywołany brakiem mięsa w pożywieniu - co zrobić że jesteśmy
> zwierzętami 'wszystkożernymi' i dlatego uważam wszelkie teorie wege*

Stwierdzono też że margaryna jest lepsza od masła, a masło jest lepsze od
margaryny.
W jednym masz rację - _człowiek jest wszystkożerny_, więc świetnie sobie
poradzi na różnych wariantach diety.
Niemniej jednak, zawiadomię znajomych wegerodziców, że najwyraźniej lekarze
ich okłamują, utrzymując jakoby ich dzieci rozwijały się zdrowo i normalnie,
biorąc pod uwagę jedynie wyniki
badań konkretnie tych dzieci, a nie wyniki badań sponsorowane przez nie
wiadomo
(wiadomo :-) ) kogo.

> Bo jest !!! (z pewnego punktu widzenia ;-)))

Uściślijmy - z Twojego punktu widzenia.

> Jeżeli tylko dlatego to powinni się leczyć!!!

Jesz mięso bo TY go lubisz, a nie pijesz alkoholu bo, TY go nie lubisz -
powinieneś się leczyć! ;-)

> I właśnie w tym jest problem - jeżeli lubią to znaczy że ich organizm
> tego potrzebuje i daje im znać że by chętnie...

A ja lubię cukier i surowy czosnek - szkoda tylko, że oba mi cholernie
szkodzą - czyżby mój organizm potrzebował swędzieć , rzygać i wić się w
boleściach wątroby? 8-O.
Lubię też winko czy inne takie - a jednak zachowuje daleko idącą
wstrzemięźliwość, wcale nie dla tego, że mi szkodzą.
Lubię jeszcze parę innych rzeczy które bym chętnie... a mimo to nie.

Sowa - i wyszło że masochistka

676. Data: 2003-06-10 13:45:25

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Proponuję na pl.soc.wegetarianizm (jestem tam regularnie biczowana;-)
> Ola
Ola masochistka? ;-)

Sowa

677. Data: 2003-06-10 13:52:25

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Olka - nie daj się!!!
>
> Qwax
> z wege* EOT !

O matko!! (O tatku może winno być?)

Ale wogóle nie będziesz z nami gadał ? !

Sowa

678. Data: 2003-06-10 14:07:22

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ola masochistka? ;-)
> Sowa

Nie. Ale Wasza grupa to dobry poligon do ćwiczenia sztuki logicznej
argumentacji :) Można tam zobaczyć, jak należy, a jak nie należy dyskutować.
Ola

679. Data: 2003-06-10 14:15:14

Od: Peyton <p...@t...pl.lp.nelt@no8p> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in news:18497-1055250338@213.17.138.62:

> Szczególnie jak stwierzono u dzieci wegeterian niedorozwój organizmu
> wywołany brakiem mięsa w pożywieniu

podaj autora badan, tytul, rok, oraz wydawce publikacji naukowej, w ktorej
znalazles te informacje. z pewnoscia nie bedzie dla ciebie problemem
skopiowanie abstraktu.

jezeli nie bylbys w stanie tego dostarczyc, to badz laskaw odszczekac
swoje "rewelacje".

p/

680. Data: 2003-06-10 14:15:35

Od: Peyton <p...@t...pl.lp.nelt@no8p> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka <o...@b...wroc.pl> wrote in

> Nieee.....błagam......nie o tym, nie tu......proszę.

za pozno. :-)

p/

Re: katolicyzm a prezerwatywy
pegperego atlantico