opadajaca deska klozetowa

1. Data: 2003-03-13 20:36:18

Temat: opadajaca deska klozetowa
Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

od ponad tygodnia mieszkam we własnym M, wszystko jest fajnie itd.,
ale jedna rzecz mnie niemiłosiernie denerwuje: opadająca deska
klozetowa!

Problem jest tego typu, że kibelek jest tak zamontowany, że deska po
podniesieniu stoi w pionie i czasem po prostu opada, szlag mnie
trafia, bo przytrzymywanie jej jest strasznie niewygodne.

Jak sobie z tym najłatwiej poradzić? Oczywiście wymiana klopa nie
wchodzi w grę :)

--
w...@s...pl
tHe sTaGe diVInG cLUb

1. Data: 2003-03-13 20:55:40

Temat: Re: opadajaca deska klozetowa
Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wozik" <w...@s...pl> wrote in message
> Jak sobie z tym najłatwiej poradzić? Oczywiście wymiana klopa nie
> wchodzi w grę :)

Jeśli nikt nie wymyśli nic mądrzejszego, to możesz kupić tzw "Masę mocującą
on & off" firmy Pritt. Brzmi strasznie solidnie, ale w rzeczywistości jest
to miękka gumka przypominająca plastelinę o sporej przylepności. Po prostu
robisz z tego kulkę wielkości powiedzmy ziarnka groszku, przyciskasz ją do
tego, co jest za deską (ściana, rezerwuar??) i potem podniesioną deskę
dociskasz do gumki. Odklejenie deski od gumki nie będzie wymagało żadnego
wysiłku, a jednak po ponownym podniesieniu gumka powinna przytrzymać ją na
swoim miejscu. Gumka nie zostawia żadnych śladów (nawet na karton-gipsie),
nie maże się i jest do wielokrotnego użytku. Nie trzyma się tylko na
tłustych powierzchniach. W Warszawie do kupienia w Office Depot (biała). W
Castoramie widziałam żółtą innej firmy, ale nie testowałam.
Anka

1. Data: 2003-03-13 21:08:18

Od: Michał Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> trafia, bo przytrzymywanie jej jest strasznie niewygodne.
> Jak sobie z tym najłatwiej poradzić? Oczywiście wymiana klopa nie

Magnes + blaszka +kropelka albo inny klej = po problemie :-) Układankę
pozostawiam Tobie i Twojemu zmysłowi estetyki :-)

--
Pozdrawiam;
Michal Kwiatkowski

1. Data: 2003-03-13 21:41:25

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

moze po prostu sama deska jest zle zamontowana?
deska ma regulacje polozenia wzgledem kibelka, mozliwe, ze wystarczy poluzowac
sruby mocujace i przesunac ja do przodu - i po klopocie...
pozdrawiam
michal

1. Data: 2003-03-14 07:44:42

Temat: Odp: opadajaca deska klozetowa
Od: "kloss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musisz poprostu kupic deske do tego modelu kibelka ktory masz. Popatrz po
sklepach, popytaj sprzedawcow. Najciezej chyba bedzie rozpoznac w sklepie
twoj model kibla. JEżeli to zrobisz to sprzedawcy ci doradza i nawet
wyprobujesz na miejscu. Ja niedawno montowalem u siebie i pamietam, ze moj
kibel jest firmy Cersanit - model Prezydencki i zawsze bede pytal o deske do
tego modelu.

Zycze sukcesu kibelkowego
Pozdrawiam
Kloss

Użytkownik Wozik <w...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@6...233.128.18..
.

1. Data: 2003-03-14 08:04:51

Temat: Re: Odp: opadajaca deska klozetowa
Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kloss" <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> niedawno montowalem u siebie i pamietam, ze moj kibel jest firmy
> Cersanit - model Prezydencki i zawsze bede pytal o deske do tego

Problem wtym, że on raczej ma deskę taką jak należy, ale spłuczka
wmontowana jest w ścianę na takiej wysokości, że klapa i deska
opierają się o nią. O ile klapa trzyma pion, o tyle deska opada i to
jest cholerny problem :(

--
wozik[at]stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb