opalanie

1. Data: 2003-05-08 16:31:52

Temat: opalanie
Od: "madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

powiedzcie mi kobietki czy po kilkunastu wizytach w solarium lepiej chwyta
takie normale słoneczko czy jest to jakaś przeszkoda i gorzej takie słonko
nas chwyta??

1. Data: 2003-05-08 16:47:39

Temat: Odp: opalanie
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik madzia <m...@r...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9e0pr$akb$...@i...gazeta.pl...
> powiedzcie mi kobietki czy po kilkunastu wizytach w solarium lepiej chwyta
> takie normale słoneczko czy jest to jakaś przeszkoda i gorzej takie słonko
> nas chwyta??

po KILKUNASTU wizytach???
a po co ci jeszcze opalanie po tylu wizytach na solarium??
ja niebylam nigdy wiecej razy niz 5, 6....
uwazaj, bo to jest mocno niezdrowe!!
kroofka

1. Data: 2003-05-08 16:48:26

Temat: Re: opalanie
Od: "Ptysia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >

> po KILKUNASTU wizytach???
> a po co ci jeszcze opalanie po tylu wizytach na solarium??
> ja niebylam nigdy wiecej razy niz 5, 6....

zalezy jak kto sie szybko opala
mi by nie starczylo 5- 6 wizyt

1. Data: 2003-05-08 16:53:45

Od: "madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

> zalezy jak kto sie szybko opala
> mi by nie starczylo 5- 6 wizyt
>
> ja nie opalam sie zle ale nie jestem bardzo opalona najmneij mnie chwyta
na twarzy wiec che sie teraz poopalac na słoneczku

1. Data: 2003-05-08 18:55:01

Od: "aga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@r...net> napisał w wiadomości
> powiedzcie mi kobietki czy po kilkunastu wizytach w solarium lepiej chwyta
> takie normale słoneczko czy jest to jakaś przeszkoda i gorzej takie słonko
> nas chwyta??

a wracając do tematu:
ja nie chodzę do solarium ale słyszałam że to sztuczne wywoływanie barwnika
w skórze powoduje, iż potem trudniej się opalić na normalnym słoneczku ale
nie sprawdzałam tylko tak słyszałam więc nie wiem na 100%

1. Data: 2003-05-08 20:10:08

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takie normale słoneczko czy jest to jakaś przeszkoda i gorzej takie słonko

Z tego co zauwazylam to trudniej ,,, niestety :(
Ale to moje doswiadczenia, nie wiem jak u innych .

Pozdrawiam,
El@

1. Data: 2003-05-08 20:53:09

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uwazaj, bo to jest mocno niezdrowe!!
> kroofka
>
> popieram, mnie wystarcza 3-4razy, a potem tylko raz na czas co by
utrwalić

pozdrawiam
Beata

wosk do depilacji