opatrunek na zębie

1. Data: 2007-10-04 17:34:45

Temat: opatrunek na zębie
Od: Sławek <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
dzisiaj zakończyło mi się leczenie kanałowe i dostałem termin na
założenie plomby, tylko problem w tym że ten cement czy coś wypadł przy
pierwszym posiłku; zostało tego dosłownie minimalnie... Tu mam pytanie:
czy mogę z tym tak chodzić czy muszę się jeszcze umówić z dentystą przed
założeniem plomby?
Sławek

2. Data: 2007-10-04 17:49:43

Temat: Re: opatrunek na zębie
Od: bynio <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie coś wystarcza na 6-7 dni. Ja przetrwałem 2 tygodnie i było ok.

3. Data: 2007-10-04 18:24:33

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu mam pytanie: czy mogę z tym tak chodzić czy muszę się jeszcze umówić z
> dentystą przed założeniem plomby?

Powinieneś umówić się z dentystą wcześniej.

--
Pozdrawiam.
RR ;-)

p.r.m. EL 250 B (34KM/12500RPM)
p.s.m. AMiKM '05
s.m.d. DDS, Poland

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000778-3, 2007-10-04
Przetestowano na: 2007-10-04 20:24:42

kraków kamica nerkowa
Kondycja i wydolność.
Nagła zmiana słonego smaku
antybiotyk po chirurgicznym usunieciu zebow zatrzymanych
Pulmicort a encorton