kraków kamica nerkowa

1. Data: 2007-10-04 15:20:52

Temat: kraków kamica nerkowa
Od: "JK" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od paru dni kolkę nerkową. Wstępnie kamyk ok. 1 cm. Przy czym biorę
mnóstwo leków włącznie z antybiotykiem i jakoś się trzymam. Tylko mam
pytanie. Urolog ustawił mi wizytę za parę dni. Mam jeszcze zrobić kolejny
raz rentgen i ponownie USG. Chociaż mam już kilka tych usg za sobą i widać
jak byk że kamyk.
Nie chcę czekać i się męczyć. Nerka chyba też. Czy w Krakowie nie można
podjechać do szpitala i umówić się na zabieg rozbicia tak z marszu ?.Czy
trzeba dostać skierowanie od urologa do szpitala ? A może są jakieś
przyszpitalne poradnie gdzie można wszytko szybciej załatwić.