operacja żylaków-Warszawa

1. Data: 2001-01-21 19:26:28

Temat: operacja żylaków-Warszawa
Od: "Maria Sieklucka-Kaźmirowska" <m...@s...capital.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o poradę, gdzie można (sprawdzone-polecone) zoperować żylak w nodze.
Tzn. jakie w ogóle są polecane metody operacji żylaków (które są najlepsze)
i do kogo udać się z tym problemem. Chodzi mi o Warszawę.

Dzięki
Marysia

2. Data: 2001-03-05 19:19:30

Temat: Re: operacja żylaków-Warszawa
Od: Olga Stuglik <o...@m...icu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam odwiedziny na stronie www.chirurgia.com.pl, godna polecenia
mikrochirurgiczna metoda usuwania zylakow stosowana przez firme Lembalko.

Pozdrawiam

Olga

"Maria Sieklucka-Ka 1/4 mirowska" wrote:

> Prosz? o porad?, gdzie mo?na (sprawdzone-polecone) zoperowaae ?ylak w nodze.
> Tzn. jakie w ogóle s? polecane metody operacji ?ylaków (które s? najlepsze)
> i do kogo udaae si? z tym problemem. Chodzi mi o Warszaw?.
>
> Dzi?ki
> Marysia

Hipnoza
Pave
Kamien w nerce. Gdzie to najlepiej usuwaja ?
Jaskra
JAK TO JEST Z GORĄCZKĄ?