oplaty za cieplo

1. Data: 2003-05-23 06:27:10

Temat: oplaty za cieplo
Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy to normalne, że lokalna kotłowania każe sobie dwukrotnie płacić
za ciepło?

Właśnie otrzymałem pismo, które informuje mnie o konieczności
wniesienia dodatkowych opłat za okres 01.30-03.04.2003.

Pisma w zasadzie są dwa: jedno mówi o niedopłacie za zużycie (liczone
w GJ) - około 55 zł, drugie natomiast o niedopłacie za dostawę -
około 75 zł.

Dlaczego za ciepło płacę dwa razy?

--
wozik[at]stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb

1. Data: 2003-05-23 06:59:05

Temat: Re: oplaty za cieplo
Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wozik" pyta:
> Dlaczego za ciepło płacę dwa razy?

Bo tak jak piszesz, płacisz za dostarczone ciepło wg. zużycia i za dostawę
tegoż.
Chociaż dziwi mnie dopłata za dostawę. U mnie jest to opłata stała, którą
płacę każdego miesiąca przez cały rok.

Pozdrawiam, Chopek

1. Data: 2003-05-23 07:27:07

Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chopek" <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> Bo tak jak piszesz, płacisz za dostarczone ciepło wg. zużycia i
> za dostawę tegoż.
> Chociaż dziwi mnie dopłata za dostawę. U mnie jest to opłata
> stała, którą płacę każdego miesiąca przez cały rok.

A jaką stawkę płacisz za dostawę?

--
wozik[at]stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb

1. Data: 2003-05-23 08:02:05

Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wozik" pyta:
> A jaką stawkę płacisz za dostawę?

Nie wiem ile dokładnie za C.O. a ile za ciepłą wodę. W sumie miesięcznie
płacę 34 PLN. Kwota ta powstaje z jakiegoś bardzo skomplikowanego wzoru :-)
Za C.O rozliczamy się na bieżąco, wg. wskazań licznika. W sezonie grzewczym
jest to około 40 PLN na miesiąc. Mieszkanie 80 m2. Zeszłej zimy ogrzewanie
kosztowało mnie około 200 PLN (do tego należy doliczyć tę opłatę stałą). 1
GJ to 16 PLN brutto. Rzecz sie dzieje w Lędzinach (koło Katowic)

Pozdrawiam, Chopek.

Serwis AGD BOSCHa (żelazko)- gdzie?
Porotherm - pytanie
Projektant wnętrz (W-wa)-poszukuję