opryszczka - leczenie Heviranem

1. Data: 2008-02-05 22:33:52

Temat: opryszczka - leczenie Heviranem
Od: "Item Y" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

od ładnych paru lat atakuje mnie z coraz "lepszymi" skutkami opryszczka -
ostatnimi czasy lekarz , już trzeci raz, zastosował u mine Heviran, skutków
ywmiernych raczej nie widać.. po każdym przeziębieniu jestem regularnie
obsypywany...

Czy są jakieś inne metody pozbycia sie herpesa?

Pomijam smarowanie Zoviraxami, hascovirami itp. ...

2. Data: 2008-02-06 07:44:12

Temat: Re: opryszczka - leczenie Heviranem
Od: "Akna" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Item Y" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> regularnie obsypywany...
>
> Czy są jakieś inne metody pozbycia sie herpesa?
>
> Pomijam smarowanie Zoviraxami, hascovirami itp. ...

Pewnie inni mnie zjędzą, ale mnie na złagodzenie - podkreślam złagodzenie
pomagają homeopatyki.
Oprócz tego ostatnio zaczęłam stosować ArgolVirin - jak tylko czuję
jakiekolwiek swędzenie, napięcie na ustach to smaruję.

Akna

3. Data: 2008-02-06 07:51:38

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> regularnie obsypywany...
>
> Czy są jakieś inne metody pozbycia sie herpesa?
>
> Pomijam smarowanie Zoviraxami, hascovirami itp.

Od 1618 wiadomo że najlepszy sposób to smarowanie stężonym roztworem Epson
salt (sól gorzka)
S*

4. Data: 2008-02-06 08:02:42

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Item Y wrote:

> [...]
> regularnie obsypywany...
>
> Czy są jakieś inne metody pozbycia sie herpesa?
>
> Pomijam smarowanie Zoviraxami, hascovirami itp. ...

są terapie jonami cynku, bardzo skuteczne, ale raczej niedostępne w Polsce -
dość niebezpieczne jeśli robi je amator. Można też po prostu wzmocnić
odporność, czasem pomaga na takie przewlekłe usrojstwa -
www.borelioza.vegie.pl/natura.html (oczywiście bez tej części o
antybiotykach i boreliozie)

--
. Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl . Nie jestem lekarzem :)

5. Data: 2008-02-06 08:34:38

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Item Y napisał
> Czy są jakieś inne metody pozbycia sie herpesa?

Jesli masz rowniez na mysli kwestie pozbycia sie go calkowicie z
organizmu to niestety nie da sie :) Jako rowniez zainteresowana
szperalam kiedys w sieci i wyczytalam, ze gdzies daleko dalego za
siedmioma gorami (czyli w lasach amazonskich) odkryto jakies rosliny,
z ktorych wyciag prawdopodobnie potrafi usunac wirusa na amen. Nie
podniecam sie tym, bo jesli nawet powstanie taki lek, to pewnie nie w
tym zyciu.

> Pomijam smarowanie Zoviraxami, hascovirami itp. ...

Ja przykladam czosnek. Efekt jest taki, ze opryszczka wylazi ale
mniejsza. Ja sie juz pogodzilam z tym, ze jak ona tylko zechce to i
tak wylezie.

pozdrawiam
Gosia

6. Data: 2008-02-06 08:50:18

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Ja przykladam czosnek. Efekt jest taki, ze opryszczka wylazi ale mniejsza.
> Ja sie juz pogodzilam z tym, ze jak ona tylko zechce to i tak wylezie.

Musisz zacząc smarować odrazu jak poczujesz lekkie swędzenie i w ten sposób
nie dopuścisz do tego, że wyjdzie to pęcherzysko na zewnątrz!
Moja koleżanka stosuje urynę czyli smaruje moczem ale ja nie próbowałam.
Jolka

7. Data: 2008-02-06 19:29:15

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli masz rowniez na mysli kwestie pozbycia sie go calkowicie z organizmu
> to niestety nie da sie :)

a to nie jest tak, ze opryszczke ma kazdy (czy tam 99% ludzi),
ale tylko niektorzy maja objawy ?

czy jak sie pilo z tej samej butelki / szklanki co osoba z opryszczka,
to zlapie sie to swinstwo ?

8. Data: 2008-02-06 19:35:06

Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obsypywany...
>
> Czy są jakieś inne metody pozbycia sie herpesa?
>
> Pomijam smarowanie Zoviraxami, hascovirami itp. ...

Z organizmu wirus nie zniknie. Mnie się udaje zapobiec rozwinięciu się
opryszczki Vratizolinem - zaczynam smarować przy pierwszych objawach swędzenia,
pieczenia. Zawsze skuteczny, no i dość tani. Ostatnio zresztą mam lepszą
odporność i "zimno" nie wyskakuje...

sure

9. Data: 2008-02-07 13:05:40

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Q napisał
> a to nie jest tak, ze opryszczke ma kazdy (czy tam 99% ludzi),
> ale tylko niektorzy maja objawy ?

Tak, to smutne ale prawdziwe :)

> czy jak sie pilo z tej samej butelki / szklanki co osoba z
> opryszczka,
> to zlapie sie to swinstwo ?

Jest ogromna szansa.
Gdzies tak ladnie napisano o wirusie opryszczki, ze jest przenoszony z
pocalunkiem matki :)

pozdrawiam
Gosia

10. Data: 2008-02-07 18:02:38

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzies tak ladnie napisano o wirusie opryszczki, ze jest przenoszony z
> pocalunkiem matki :)

no to pewnie mam tego wirusa (czy bakterie?),
ale jeszcze nigdy nic mi nie wyszlo (odpukac :),
czyli jest szansa, ze nigdy juz nie wyjdzie?

pytanie - choroby kości
Niedomykalnośc zastawki mitralnej - gdzie i jak leczyc?
By-pass'y - jaki status pracownik/bezrobotny korzystniejszy ?
Pytanie teoretyczne.
Ból żeber