optymistyczny tekścik - czy znacie autora ?

1. Data: 2003-01-28 00:57:21

Temat: optymistyczny tekścik - czy znacie autora ?
Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto historia człowieka z której każdy powinien cos wynieść:
" Mój przyjaciel otworzył szufladkę w komodzie swojej żony i wyjął z niej mały
pakiecik owiniety w bibulke.
To - powiedzial - nie jest zwykle zawiniatko - to jest Jej bielizna osobista.
Wyrzucil opakowanie ukrywajace zawartosc i przyjrzal sie jedwabnej, wykonczonej
koronka bieliznie.
Kupilem to Jej, kiedy pierwszy raz pojechalismy do Nowego Jorku 9-10 lat temu,
nigdy jej nie zalozyla, czekala z tym na jakas specjalna okazje !
Wiec dobrze - pomyslal, dzisiaj zdarzyla sie ta odpowiednia okazja.
Zblizyl sie do lozka i ulozyl bielizne przy jej glowie, obok innych rzeczy.
Niedlugo zacznie ubierac ja do trumny. Po krotkiej chorobie wczoraj zmarla.
Potem patrzac sie w moja strone powiedzial: kazdy dzien,ktory przezywasz jest ta
specjalna okazja.
Nasze okazje juz minely. Nie warto bylo zostawiac wszyskiego na potem."

Te slowa zapadly mi w pamiec, mam je ciagle na mysli - one zmienily moje zycie.
Teraz wiecej czytam a mniej sprzatam.
Siadam na tarasie i rozkoszuje sie uroda okolicy bez poczucia winy, ze nie wypielilem
ogrodka.
Spedzam wiecej czasu z moimi bliskimi i przyjaciolmi a mniej pracujac.
Zrozumialem, ze zycie to ciaglosc doswiadczen, ktore trzeba przezywac w radosci,
a nie probowac je przetrwac lub scierpiec.
Juz niczego nie odkladam na potem, pije codziennie z moich antycznych, krysztalowych
kieliszkow.
Zakladam nowe ubranie na zakupy w supersamie, jezeli tylko zdecyduje, ze mam na to
ochote.
Nie zachowuje moich najlepszych perfum na specjalne imprezy,
tylko uzywam ich codziennie, kiedy pragne poczuc je na sobie.
Zdania zaczynajace sie od "pewnego dnia", "kiedys" znikaja z mojego slownika.
Jezeli cos jest warte zobaczenia, uslyszenia lub przezycia, chce to zobaczyc,
uslyszec i przezyc teraz.
Nie wiem co zrobilaby zona mojego przyjaciela, gdyby wiedziala,
ze nie bedzie jej tu dzisiaj miedzy nami i przyjmujemy to z taka nieswiadoma
lekkoscia,
mam nadzieje, ze poszlaby zjesc do restauracji chinskiej - jej ulubionej.
To te malutkie nie zrobione rzeczy najbardziej by mnie bolaly gdybym wiedzial, ze
moje godziny sa juz policzone.
Bylbym niepocieszony, ze przestalem widywac sie z moimi dobrymi przyjaciolmi
odkladajac to na "najblizszy czas",
ze nie napisalem listow, ktore mialem zamiar poslac juz jutro.
Bylbym niepocieszony i smutny, ze nie mowilem wystarczajaco czesto moim braciom i
dzieciom jak bardzo je kocham.
Od juz i teraz nie staram sie opoznic, przeczekac ani wstrzymac niczego co mogloby
wprowadzic mnie w dobry humor,
dac powod do radosci i smiechu, i kazdego dnia powtarzam sobie, ze dzien dzisiejszy
jest wyjatkowy.
Kazdy dzien, kazda godzina, kazda minuta - nia jest !"

WSKAZOWKI NA LEPSZE ZYCIE: Jedz wiecej ryzu integralnego.
Dawaj ludziom wiecej niz mogliby sie spodziewac i rob to z przyjemnoscia.
Naucz sie na pamiec Twojego ulubionego wiersza.
Nie wierz we wszystko co uslyszysz, nie wydawaj wszystkiego co masz i nie spij tyle
ile bys pragnal.
Kiedy mowisz "kocham" mow to na serio.
Kiedy mowisz "przykro mi" patrz w oczy rozmowcy.
Ozen sie nie wczesniej niz po 6-ciu miesiacach narzeczenstwa.
Uwierz w milosc od pierwszego spojrzenia. - zapamietaj to sobie...jak juz mowilem,
wystarczy tylko chwila...
Nigdy sobie nie zartuj ze snow innych ludzi.
Kochaj gleboko i z pasja, mozesz zostac zraniony, ale to jedyny sposob na spelniona
egzystencje.
W przypadku nieporozumien badz lojalny, nie obrazaj.
Nie oceniaj innych poprzez pryzmat czlonkow ich rodzin.
Mow wolno, ale mysl szybko.
Jezeli ktos zadaje Ci pytanie, na ktore nie chcesz odpowiedziec, usmiechnij sie i
spytaj " Dlaczego chcesz to wiedziec ? ".
Zapamietaj, ze wielka milosc i najwieksze sukcesy sa oblozone duzym ryzykiem.
Zadzwon do mamy.
Powiedz "na zdrowie" kiedy ktos kichnie.
Kiedy ponosisz porazke, nie zapomnij tej lekcji.
Zawsze pamietaj o szacunku do siebie samego, do innych i odpowiedzialnosci za wlasne
czyny.
Nie pozwol by nieistotna sprzeczka popsula wazna przyjazn.
Jezeli zorientowales sie, ze popelniles blad natychmiast go napraw.
Usmiechaj sie odbierajac telefon, ten kto do Ciebie dzwoni uslyszy to w Twoim glosie.
Zwiaz sie z kobieta/mezczyzna, z ktorym lubisz rozmawiac, na starosc umiejetnosc
konwersacji bedzie ta najwazniejsza .
Spedzaj troche czasu w samotnosci.
Otworz sie na zmiany, ale nie rezygnuj calkowicie z twoich przekonan.
Pamietaj, ze milczenie czasami jest najlepsza odpowiedzia.
Wiecej czytaj, a mniej ogladaj TV.
Zyj dobrze i honorowo, pozniej kiedy bedziesz starszy,
spojrzenie w przeszlosc pokaze Ci w jaki sposob mozesz cieszyc sie nim po raz wtory.
Miej wiare w Boga, ale dobrze zamykaj swoj samochod.
W domu atmosfera milosci jest bardzo wazna, rob wszystko by wykreowac
wokol Ciebie harmonie i spokoj.
W przypadku nieporozumien z bliskimi niech przewaza wzgledy obecnej sytuacji.
Nie grzeb sie z rozczarowaniem w przeszlosci.
Czytaj miedzy wierszami.
Dziel sie Twoimi znajomosciami ze znajomymi to sposob na niesmiertelnosc.
Badz dobry dla planety.
Modl sie. W modlitwie jest zamknieta niewyobrazalna moc.
Pozwol by okazywano Ci sympatie bez ucinania krotko tego tematu.
Nie wtracaj sie do innych.
Nie wierz kobiecie/mezczyznie, ktory caluje Cie nie zamykajac oczu.
Raz na rok odwiedz miejsce, ktorego jeszcze nie znasz.
Jezeli duzo zarabiasz pomoz innym dopoki mozesz, to jest najwieksza
satysfakcja z posiadania szczescia.
Pamietaj, ze niespelnienie marzen bywa czasami lutem szczescia .
Naucz sie wszystkich regul, zeby potem ktoras pominac.
Pamietaj, ze najlepszy jest zwiazek w ktorym milosc miedzy dwojgiem ludzi przewyzsza
chec dominacji.
Oceniaj swoj sukces i pamietaj jak wiele wyrzeczen poniosles zeby go odniesc.
Chwytaj milosc i jedzenie bez zachlannosci.

Tomasz Kwiecień
http://republika.pl/tkwiecie

1. Data: 2003-01-28 09:05:09

Temat: Re: optymistyczny tekścik - czy znacie autora ?
Od: "d.v." <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja na twoj post odpowiem krótko: Odpowiem twoim dzisiejszym postem z grupy
religia, myślę że w nim znajduje się całaodpowiedz dla ciebie:
wejdz sobie tu, to twoja wypowiedz z dzisiaj:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
oc.religia&aid=22206507

1. Data: 2003-01-28 17:00:23

Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik d.v. <d...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b15h4d$dj5$...@a...webcorp.pl...
> [...]
> religia, myślę że w nim znajduje się całaodpowiedz dla ciebie:
> wejdz sobie tu, to twoja wypowiedz z dzisiaj:

A przeczytałeś temat tego postu ?

Tomasz Kwiecień
http://republika.pl/tkwiecie

Posag konieczny ! ?