orchidea paszczakensis

1. Data: 2006-11-28 19:19:19

Temat: orchidea paszczakensis
Od: "zgraja1" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

oglądałem dzisiaj muminki [jestem ich fanem]. paszczak wreszcie
dostał odpowiedź z towarzystwa botanicznego; jego nowa odmiana
orchidei została zarejestrowana [!]. wobec tego w googlach dałem
szukaj; orchdea paszczakensis... i nic nie znaleziono!! toż to
zniewaga, obraza i afront! tak wielkiego botanika jakim był paszczak z
muminków nie uhonorował nikt!? czy ja źle szukam? wiem, że to tylko
bajka, ale pytam całkiem serio; przejrzyjcie sobie nazwy roślin - nie
takie bzdety uznawano [a paszczak to botanik pierwszej wody]. nie znam
angielskiego i łaciny - dlatego zwracam się do was; jest taka
orchidea, czy nie? bo, jeżeli nie, to czas najwyższy zwrócić się
[w tych językach] do odkrywców i hodowców, i pokazać im
fundamentalny błąd. przecież botanika bez orchidea paszczakensis
jest tylko paranauką!

2. Data: 2006-11-28 20:20:00

Temat: Re: orchidea paszczakensis
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

paszczak wreszcie
> dostał odpowiedź z towarzystwa botanicznego;

Paszczak to jest bardzo leniwy ptak. Nie chce mu się polować, tylko
siedząc na gałęzi otwiera paszczę i czeka co mu do niej wpadnie, wtedy
uprzejmie połknie.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-11-28 23:04:16

Od: "zgraja1" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan twoja charakterystka gatunku jest bezbłędna.

4. Data: 2006-11-28 23:05:48

Od: "zgraja1" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan twoja charakterystka gatunku jest bezbłędna.

are wombats good?
where are wombats?
interested in wombats
Dziękuję,Mirzan;))