ościeżnica

1. Data: 2004-07-24 11:21:21

Temat: ościeżnica
Od: <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem , mam mur gruby na 10 cm i nie mogę dostać do niego ościeżnicy.
Stałe są do 9 cm, a na regulowane sie czeka minimum 3 tygodnie, ja
potrzebuję na poniedziałek najpóźniej na wtorek.
Czy ktoś wie gdzie można kupić ościeżnicę 10 cm, albo te regulowane, ale od
ręki?

pzd Beata

1. Data: 2004-07-24 11:51:04

Temat: Re: ościeżnica
Od: <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodam, że jestem z Gdańska

1. Data: 2004-07-25 19:43:43

Od: "yar65" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Porta minimax ma na pewno 10 cm

1. Data: 2004-07-27 08:35:50

Od: "Monika Paluszkiewicz" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yar65" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Porta minimax ma na pewno 10 cm

Witam,

Nie wiem jak Porta w Gdansku, ale ja w Poznaniu zamowilam drzwi i
oscieznice (wlasnie minimax) w kwietniu (!!!) i... do dzis mam zaslonke
w drzwiach do lazienki...:-(
Tez slyszalam najpierw o 3 tygodniach, potem o 5, potem o potwornym
opoznieniu (bo mnostwo ludzi robilo zakupy na stary VAT...).

Tak "od reki" nie znalazlam nic rozsadnego i ladnego...

pozdrawiam
monika

1. Data: 2004-07-27 09:44:07

Od: "Adam" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Paluszkiewicz napisał(a) w wiadomości
news:ce549g$kdf$1@atlantis.news.tpi.pl co następuje:
> [...]
> opoznieniu (bo mnostwo ludzi robilo zakupy na stary VAT...).
> Tak "od reki" nie znalazlam nic rozsadnego i ladnego...

Byłem ostatnio w zakładzie Porty na dzień dzisiejszy maja opóźnienia z
produkcją na jakieś 4 tygodnie, produkcja idzie na okrągło ale się nier
wyrabiają

--
Adam
"Nigra et amara - taka jest najlepsza!"

1. Data: 2004-07-27 18:51:26

Od: "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Monika Paluszkiewicz w news:ce549g$kdf$1@atlantis.news.tpi.pl
napisał(a):

> Nie wiem jak Porta w Gdansku, ale ja w Poznaniu zamowilam drzwi i
> oscieznice (wlasnie minimax) w kwietniu (!!!) i... do dzis mam
> zaslonke w drzwiach do lazienki...:-(

My płaciliśmy pod koniec marca i po ok. 6 tygodniach chyba odebraliśmy.
Właśnie m.in. minimaksy 10. Nie jest to rewelacja żadna, ale wygląda,
że spełnią swoją rolę.

--
Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

Ekspres ciśnieniowy Saeco "VIA Veneto"
Wc
kuchenka ma 85 cm, a blaty chcialoby sie wyzsze...
Silnik Zelemer - jak rozebrać