ósemki a aparat ortodontyczny

1. Data: 2006-05-11 13:04:37

Temat: ósemki a aparat ortodontyczny
Od: "Fiona" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Co lekarz to inne i jakze bardzo odmienne zdanie..
"Wyrwać koniecznie!!!" albo "Absolutnie NIE!!! To barbarzyństwo!!!"

Sprawa dotyczy 17-latka przed leczeniem ortodontycznym, ktoremu te zeby sie
jeszcze nie wyrznely.
W zasadzie prawie jestesmy juz umowieni na usuniecie ich na raz w narkozie.
Ale coraz wiecej slysze opinii na "nie"

Jesli macie doswiadczenie w tym wzgledzie - prosze o kontakt.
Wszak to decyzja na cale zycie.

Pozdrawiam
Kasia

2. Data: 2006-05-11 14:43:43

Temat: Re: ósemki a aparat ortodontyczny
Od: "Monika" <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-05-11 15:26:56

Od: "Karmazynowy" <n...@s...xx> szukaj wiadomości tego autora

Fiona <k...@p...onet.pl> napisal nam:

> Witam!
>
> Co lekarz to inne i jakze bardzo odmienne zdanie..
> "Wyrwać koniecznie!!!" albo "Absolutnie NIE!!! To barbarzyństwo!!!"

trzeba zobaczyc RTG i skonsultowac z 2 innymi orto, gorne nie powoduja
stloczen, na dole tak - nie jestem orto ale czytalem.
Czasami trzeba bo wyrosna zle a czasami nie trzeba rwac. To nie bedzie
rwanie a dlutowanie przy okazji, narkoza ogolna chyba przesada...

4. Data: 2006-05-11 17:10:08

Od: "KT" <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja miałam usuwane z dołu. Na górze sie nie wyrywa (chyba).
Narkoza jest, ale nie ogólna :) da sie przeżyć, ale przez tydzień wyglądałam
jak BALON. Najgorzej boli godzine po zabiegu kiedy przestaje działać
narkoza, strasznie boli, nie można jeść. Ale nie żałuje, mam problem z
głowy.... Mojej koleżance zrobił sie krwiak, ona gorzej to przeżywała,
zarzekała sie ze juz drugiej nie wyrwie, ale i tak po jakimś czasie wyrwała.

5. Data: 2006-05-11 18:04:19

Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co lekarz to inne i jakze bardzo odmienne zdanie..
> "Wyrwać koniecznie!!!" albo "Absolutnie NIE!!! To barbarzyństwo!!!"

A może ortodonta, który będzie leczył powinien miec decydujący głos w tej
sprawie?

6. Data: 2006-05-11 20:34:31

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Radosław Rossa pisze 11-05-2006 20:04:

> A może ortodonta, który będzie leczył powinien miec decydujący głos w tej
> sprawie?

Nie no, coś Ty! Przecież wiadomo, że decydujący głos mają znajomi ;-p

A co do meritum - każdy przypadek jest inny, moja szklana kula nie jest
w stanie powiedzieć, czy te ósemki trzeba usunąć.
Podoba mi się zwłaszcza:

No comments.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

7. Data: 2006-05-12 08:24:36

Od: "Karmazynowy" <n...@s...xx> szukaj wiadomości tego autora

> No comments.

to raczej daj comment bo tak pisal ortodonta na jednym forum, dlutowanie
jesli nie sa widoczne osemki/w kosci to nie zwykle rwanie prawda?

8. Data: 2006-05-12 12:21:23

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie,

Dziekuje Wam Wszystkim za odpowiedzi.
W poniedzialek decydujaca (o rwaniu badz nie) wizyta u Ortodonty.
Bede swiadomiej zadawac pytania :)

Raz jeszcze: dziekuje!!!

Kasia

9. Data: 2006-05-12 14:00:13

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karmazynowy" <n...@s...xx> napisał w wiadomości
> gorne nie powoduja
> stloczen, na dole tak - nie jestem orto ale czytalem.

U mnie spowodowały, nawet zmiażdżyły siódemkę :(((
Po wyrwaniu zęby trzeszczały mi przez 3 dni. Dziwne uczucie, brr...

> Czasami trzeba bo wyrosna zle a czasami nie trzeba rwac. To nie bedzie
> rwanie a dlutowanie przy okazji, narkoza ogolna chyba przesada...

Zazdroszczę ogólnej narkozy. 2 razy miałam rwanie na żywca
i zemdlałam, bo "mądry" chirurg nie zwracał uwagi na moje
potworne jęki. A do tego myśłałam, ze zwariuję, jak grzebali
potem w zębodole wrrr....

Agnes

10. Data: 2006-05-12 18:16:41

Od: "Karmazynowy" <n...@s...xx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i zemdlałam, bo "mądry" chirurg nie zwracał uwagi na moje
> potworne jęki. A do tego myśłałam, ze zwariuję, jak grzebali

ja mialem dlutowanie i jakos NIC mnie nie bolalo :)

badanie elektrofizjologiczne
Dercos - jak często można używać?
wyniki badania moczu
psychoanalitycy w Polsce