wyniki badania moczu

1. Data: 2006-05-11 07:39:40

Temat: wyniki badania moczu
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to znaczy, jeśli na karcie wyników badania ogólnego moczu występują
"liczne moczany bezpostaciowe"?
Poza tym "nieliczne szczawiany wapnia" oraz "nieliczne bakterie"?
(nie wiem, czy to coś zmienia, ale jestem w ciąży)

Dzięki i pozdrawiam
Barbara i Maleństwo

2. Data: 2006-05-11 11:37:56

Temat: Re: wyniki badania moczu
Od: atka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):
> [...]
> Poza tym "nieliczne szczawiany wapnia" oraz "nieliczne bakterie"?
> (nie wiem, czy to coś zmienia, ale jestem w ciąży)

nieliczne bakterie to stan zapalny lub początek stanu zapalnego lub żle
pobrany mocz do analizy, szawiany i moczany to objaw kamicy nerkowej
prawdopodobnie, tak czy siak z wynikami trzeba iśc do lekarza, zwłaszcza
jeśli to ciąża.

pzdr.
agata

3. Data: 2006-05-12 13:11:46

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

atka napisał(a):

> [...]
> pobrany mocz do analizy, szawiany i moczany to objaw kamicy nerkowej
> prawdopodobnie, tak czy siak z wynikami trzeba iśc do lekarza, zwłaszcza

szczawiany i moczany moga byc rowniez efektem diety bogatej w warzywa :)

--
Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

4. Data: 2006-05-12 15:31:08

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> szczawiany i moczany moga byc rowniez efektem diety bogatej w warzywa :)

Dzięki za pocieszenie, bo juz się poważnie wystraszyłam. Oczywiście zabiorę
wyniki na kolejną wizytę u lekarza.
Jeszcze raz dzięki
Barbara i Maleństwo uspokojeni :-)

5. Data: 2006-05-12 15:32:45

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pobrany mocz do analizy, szawiany i moczany to objaw kamicy nerkowej
> prawdopodobnie, tak czy siak z wynikami trzeba iśc do lekarza, zwłaszcza

Dzięki za odpowiedź. Mam nadzieję, ze te bakterie, to nie żaden stan
zapalny. Przy poprzednim badaniu też wyszły mi nieliczne bakterie i lekarz
stwierdził, że wszystko ok.
Tak czy siak, pójdę z tymi wynikami na kolejną wizytę.
Pozdrawiam
Barbara i Maleństwo

psychoanalitycy w Polsce
Uwapnienie kosci u dzieci
Późne chodzenia spać i wstawanie a zdrowie.
Krwotok z nosa
ostry ból kolana