osłabienie ? bez sił :-(

1. Data: 2008-02-12 12:55:23

Temat: osłabienie ? bez sił :-(
Od: "ZAQ" <w...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

od 2 miesięcy biegałem jakieś 4x w tygodniu, tak dla kondycji, dosyć
spokojnie, nie forsowałem się, w koncu postanowilem wsiasc na rower,
2 dnia się przeziębiłem na nim, wzięła mnie gorączka i bardzo silny ból
głowy,
po 2 dniach przeszło, minelo 5 dni od ustania objawów i czuje sie mocno
osłabiony, wysypiam się, mimo ze spie czasem kolo 10h to przez cały dzien
czuje sie kompletnie bez sił + lekko senny, siedzenie przy komputerze mnie
męczy, muszę się położyć (ale nie zasypiać), idąc na spacer czuje ze sprawia
mi to spory wysiłek, a samo myslenie o bieganiu lub delikatne przyspieszenie
marszu pozbawia mnie sil i staje w miejscu, kondycja jest raczej ok, nie
wiem co jest nie tak... pozatym cały czas bym leżał i mam wrazenie ze usne
na stojaco.
ciśnienie mam absolutnie prawidłowe, pije jakies multiwitaminy i minerały,
tran itp. raczej sie dobrze odzywiam.

czy to zwykłe osłabienie ?
az tak mocno moze wziac ?
pomocy

2. Data: 2008-02-14 23:58:45

Temat: Re: osłabienie ? bez sił :-(
Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż, jak nie przejdzie za jakiś czas, to Twoje przeziębienie mogło
być wyzwalaczem jakiejś poważniejszej choroby...
Tyle ich jest...
Nie zrozumiałem, czy biegałeś 2 miesiące, czy czujesz się słabo od 2
miesięcy?
Najprostsza rada - idź do lekarza, niech Ci zleci badania. A jeśli nie
zleci Ci badań, to zrób je sam.
Taka morfologia kosztuje 10 złotych i już może coś powiedzieć.
Po bieganiu, itd. wnioskuję, że młody człowiek, więc czy miałeś kiedyś
robione jakiekolwiek badanie laboratoryjne? Jeśli nie, to czas
najwyższy.

3. Data: 2008-02-15 12:45:37

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Tue, 12 Feb 2008 13:55:23 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako ZAQ, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> ciśnienie mam absolutnie prawidłowe, pije jakies multiwitaminy i minerały,
> tran itp. raczej sie dobrze odzywiam.

A nie przedawkowujesz sobie przypadkiem czegos?
Ile pijesz tranu?
Chocby zwykle przedawkowanie wit. D3, ktorej jest bardzo duzo w tranie,
moze spowodowac silne oslabienie miesni.
A jak jeszcze dostajesz ja w jakichs witaminach - to juz zupelnie.

Jednak na pewno wybralabym sie do lekarza z takimi objawami, czasem zwykle
"przeziebienie" daje rozne powiklania.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło