ospa u 5-latka

1. Data: 2006-03-02 21:18:00

Temat: ospa u 5-latka
Od: "M" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam ponownie...
wroce do tematu ospy... w jaki sposob mozna lagodzic objawy ospy u 5-latka?
moja siostra jest leczona homeopatycznie. Czy mozna w jakis sposob lagodzic
objawy ospy?
dodatkowo dzisiaj bardzo mocno nabrzmial jej paluszek... wyglada to jak
jakies odparzenie... czy jest to normalny objaw ospy czy moze trzeba sie
upewnic czy nie jest to jakies zakazenie?

2. Data: 2006-03-03 08:36:24

Temat: Re: ospa u 5-latka
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wroce do tematu ospy... w jaki sposob mozna lagodzic objawy ospy u 5-latka?
> moja siostra jest leczona homeopatycznie. Czy mozna w jakis sposob lagodzic
> objawy ospy?

dla 5 latka ospa to nic ,posmarowac filoetem ,podac calucium i za 2
tygodnie nie ebdzie sladu .co to łagodzic?i jak mozna podawac jakies
homeopatyczny crap???
p.-przeciwniczka homo crap.

3. Data: 2006-03-03 08:48:03

Od: "M" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co z tym nabrzmialym palcem? wyglada to jakby tam sie nagromadzila masa
nieczystosci... sa tam takie krostki jak na calym ciele ale w bardzo duzym
zageszczeniu... na zgieciu paluszka wskazujacego sa 3-4 krostki wysuszone...

4. Data: 2006-03-03 08:56:10

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nieczystosci... sa tam takie krostki jak na calym ciele ale w bardzo duzym
> zageszczeniu... na zgieciu paluszka wskazujacego sa 3-4 krostki

może być i tak, ze dostało się tam jekieś zakarzenie, w końcu cały czas
używa się palców, lepiej iść do lekarza i niech to obejrzy.
Ja ze swojej strony na swędzenie polecam fenistil w kropelkach. Sprawdzone
prawie 2 miesiące temu na 15 miesięcznej córeczce.

5. Data: 2006-03-04 07:35:14

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakies odparzenie... czy jest to normalny objaw ospy czy moze trzeba sie
> upewnic czy nie jest to jakies zakazenie?

Przebieg ospy łagodzi acyklovir. Ale podawać poza tym zdrowqemu 5 latkowi na
ospe to przesada. Reszta to oczywiscie hocus-pocus.

P.S: Przesyłam pozdrowienia od producentów leków homeopatycznych.

"Wg bilansow z 2005r przebicie na wodzie zrodlanej siegneło 12541.6%.
Liczymy na Was kochani klienci, ze zatroszczycie sie o niezakłócony rozwój
naszych firm. Pa naiwniaki."

6. Data: 2006-03-04 09:14:33

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Mar 2006, Piotr Maksymowicz wrote:

> Przebieg ospy łagodzi acyklovir. Ale podawać poza tym zdrowqemu 5 latkowi na
> ospe to przesada. Reszta to oczywiscie hocus-pocus.

moja zona (zakaznik) naszej corce (wowczas w wieku 5 lat) podawala

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz