skurcze w łydce

1. Data: 2006-03-02 22:17:28

Temat: skurcze w łydce
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
Ostatnio bardzo często mam skurcze w łydkach, ręce i szczęce :-/
Dzisiaj miałam "wspaniałe przebudzenie" - dorwał mnie taki obrzydliwy
skurcz w łydce że mnie obudził :)

Czytałam w archiwum że często skurcze spowodowane są brakiem witamin. Co
prawda nie robiłam ostatnio badań krwi ale odżywiam się prawidłowo, jem
warzywa, owoce, piję świeże soki itp itd.

niestety niewiele mleka bo nie lubię.
natomiast piję ogromne ilości zielonej herbaty, dokładnie tej:
http://bio-active.pl/sklep/p11-Gun-Powder-ekspresowa
-40x2g.html
Niby piszą o niej same pozytywy ale wiadomo jak to jest,..reklama..

poza tym ostatnio mam mniej ruchu. Moze przez to??

czy ktoś może mi powiedzieć jaka może być jeszcze tego przyczyna?

2. Data: 2006-03-02 22:49:29

Temat: Re: skurcze w łydce
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

mufaska pisze 02-03-2006 23:17:
> [...]
> prawda nie robiłam ostatnio badań krwi ale odżywiam się prawidłowo, jem
> warzywa, owoce, piję świeże soki itp itd.

Stawiałbym raczej na brak magnezu i/lub potasu. Weź Aspargin, powinien
pomóc.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2006-03-02 22:59:36

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stawiałbym raczej na brak magnezu i/lub potasu. Weź Aspargin, powinien
> pomóc.

magnezu???
a możę nadmiar??
ja jadam dziennie 2 czekolady i wogóle mnóstwo słodyczy...

4. Data: 2006-03-02 23:00:15

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> witam,
> Ostatnio bardzo często mam skurcze w łydkach, ręce i szczęce :-/
> Dzisiaj miałam "wspaniałe przebudzenie" - dorwał mnie taki obrzydliwy
> skurcz w łydce że mnie obudził :)

Brak magnezu.
Jedz gorzką czekoladę, banany, kasze, orzechy. A póki co weź magnez.
Gosia

5. Data: 2006-03-02 23:04:27

Od: "adam" <k...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> magnezu???
> a możę nadmiar??
> ja jadam dziennie 2 czekolady i wogóle mnóstwo słodyczy...

ale mg w czekoladzie jest słabo przyswajalny, w tej gorzkiej jako tako może.
poza tym moze to byc kwestia niewyspania. i staraj sie nie rozciągać za
mocno w wyrku, bo wtedy lubi atakowac skurcz.

6. Data: 2006-03-02 23:05:32

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> magnezu???
> a możę nadmiar??
> ja jadam dziennie 2 czekolady i wogóle mnóstwo słodyczy...

zrób sobie badanie krwi i wtedy się dowiesz. Może masz problem z
przyswajaniem tego pierwiastka.
Gosia

7. Data: 2006-03-02 23:17:37

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję Wam za odpowiedzi

Chyba jednak zrobię sobie te badania bo aż mi się nie chce wierzyć, że mam
jego brak :)

niewyspana, owszem. Troche zestresowana ale to teraz normalne przecież i
nie od wczoraj tak jest ;-)

Pozdrawiam
Ewela

8. Data: 2006-03-02 23:42:11

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Mar 2006 23:17:28 +0100, mufaska napisał(a):

(...)
> czy ktoś może mi powiedzieć jaka może być jeszcze tego przyczyna?

Tak jak pisali inni. Ja dorzucę od siebie: kup Asmag/Aspargin i bierz
regularnie :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

9. Data: 2006-03-02 23:43:42

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

mufaska pisze 03-03-2006 00:17:
> [...]
> jego brak :)
>
> niewyspana, owszem. Troche zestresowana ale to teraz normalne przecież i

A nie pijesz czasem dużych ilości kawy? Kawa powoduje utratę magnezu, o
ile dobrze pamiętam.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

10. Data: 2006-03-02 23:44:58

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

scream pisze 03-03-2006 00:42:
> (...)

> Tak jak pisali inni. Ja dorzucę od siebie: kup Asmag/Aspargin i bierz
> regularnie :)

Nie całkiem od siebie - o Asparginie pisałem wcześniej ;-p

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

ospa u 5-latka