[ot] Jestem szczęśliwa! (całkiem OT, ale wybaczycie, prawda?)

1. Data: 2004-12-09 19:10:13

Temat: Re: [ot] Jestem szczęśliwa! (całkiem OT, ale wybaczycie, prawda?)
Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka dni temu dowiedziałam się, że nie jestem sama, że jest we mnie...
> Ktoś!!!
>
> Pozdrawiam
> AgaWa + Malutek
> GG 4624445
>

> Gratuluję....i zazdroszczę:-)

Ola/W-wa

1. Data: 2004-12-09 19:12:05

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

AgaWa wrote:
> [...]
> życzliwości, zatłoczone autobusy, a ja mam dwie, baaardzo wyraźne kreseczki
> :))))
>
> Kilka dni temu dowiedziałam się, że nie jestem sama, że jest we mnie...
> Ktoś!!!
>
> Jesienna depresja minęła, rachunki - choć nadal wysokie - już nie są
> straszne, słońce wysunęło się zza chmur, ignoruję kłótliwców, pan w kiosku
> był bardzo życzliwy, a autobus zastąpiłam spacerem.
>
> Życzę wszystkim grupowiczkom - tym aktywnym, które zabierają głos bardzo
> często i tym, które najczęściej tylko czytają - aby miały humor tak dobry,

Gratululu !!!!

Kot, ktory doskonale wie co czujesz ;)

Ps. A jak powiesz (a moze juz powiedzialas?) o tym sprawcy Twego
szczescia? Bo moj maz mnie oskarzyl o brak romantyzmu w zwiazku z tym.
Naogladal sie chlopak reklam i zyczyl sobie (w duchu, a trzeba bylo mi
powiedziec...), zebym przyszla do niego z malenka paczuszka, a w srodku
malenkie buciki albo cos rownie bzdurnego, a ja wyszlam z kibla z
zasikanym testem w reku i powiedzialam: wiesz co? Jestesmy w ciazy.... ;)))

Pozdrawiam
Kot maloromantyczny
--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-12-09 19:15:35

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziunia" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
. Moja panna dziewczynka od urodzenia była bardzo
> grzeczna. Teraz poszła do przedszkola i to sie bardzo zmieniło. Dzisiaj np
> nakrzyczała na wychowawczynie (??????) Ręce mi opadły.
No co Ty, swoje zdanie i temperamencik trzeba mieć.A co byś chciała, ciepłe
kluchy w domu ;-))
Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz) - mama dwójki, w tym jednego rogatego (lejącego swoją
siostrę przy każdej sposobności)

1. Data: 2004-12-09 20:38:29

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to wspaniale !!! :o))))
u mnie rok temu sie dwie kreseczki pojawily
a teraz zamiast nich jest Bartus
duuuzo zdrowka, spokoju i samych pogodnych chwil
pozdrawiamy
--
Myszka + Bartek (14.09.2004)

Kazda wladza deprawuje, ale wladza absolutna
deprawuje absolutnie - Lord J. Acton

1. Data: 2004-12-09 20:51:31

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyłączam sie do gratulacji.!!!
OGROMNE !!!!

--
Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-12-09 21:40:44

Od: "Mat" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluję z całego serca. Piękny prezent od losu na te wspaniałe
święta.Jeszcze raz wszystkiego najjjjjjjjjjjj.Pozdrawiam. Mat

1. Data: 2004-12-09 22:07:46

Od: "Ania" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wzruszyłaś mnie ogromnie, serdeczne gratulacje i życzę najpiekniejszych
9-mcy w życiu. Osiem lat temu 24 grudnia urodziłam moją córcię, były to
najpiękniejsze Święta Bożego Narodzenia w moim życiu. Jestem szczęśliwa i
spełniona, starszy syn ma 14 lat. Życzę dużo szczęścia i zdrówka dla Was!!!
Pozdrawiam Ania z Zielonej Góry

1. Data: 2004-12-09 22:18:07

Od: "Sinka" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wspaniała wiadomość GRATULACJE!!!!
Delektuj się każdą chwilą spędzoną z maleństwem ....;-))))))))

Pozdrawiam
SINKA (mama Madziuni 8 miesięcy i Michałka 10 lat)

1. Data: 2004-12-10 06:34:09

Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka dni temu dowiedziałam się, że nie jestem sama, że jest we mnie...
> Ktoś!!!

GRATULACJE!
Dużo zdrówka dla Ciebie i Maleństwa :))

Ania "Carmen"

http://carmen22.republika.pl

1. Data: 2004-12-10 07:38:12

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również gratuluję i doskonale wiem jakie jesteście szczęśliwe. Moje
maleństwo urodzi się w czerwcu. A nasza trójka (Dominik ma 2,5) już nie
możemy się doczekać. Skrycie marzę o córci, żeby była para. Ale chłopak też
będzie "mile widziany", a wówczas będziemy próbować aż do skutku...
Pozdrawiam wszystkie mamy (te które dopiero planują nimi zostać też). Życzę
uśmiechu i przede wszystkim cierpliwości (nie tylko do robótek...).

--
Marta (Kwidzyn)

papierowe ozdoby na choink
window colour - niepowodzenie :o(