pytanie do zwolennikow zakazu aborcji [crosspost]

31. Data: 2005-05-18 20:44:56

Temat: Re: pytanie do zwolennikow zakazu aborcji [crosspost]
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ika:
> ... Mnie to cieszy, że nie zamknęli swoją 'religijnością'
> drogi tym, którzy dziecko chcą mieć, a nie mogą.
> Więc zdaje się rozmawiamy o dwóch różnych rzeczach.
> Ty sobie poszczekujesz, ja wyję.

Nie, nie, nie rozumiesz. :)
Nie moge "poszczekiwac", bo mi szczeka opadla do kolan. ;D
Wyc tez nie moge. :)

Ale moge za to sie smiac. :D

--
Czarek

32. Data: 2005-05-18 20:45:39

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponadto ja zastanawiam się zawsze, dlaczego na takie "flash moby" pod
> Sejm zbiegają się zawsze panie po sześćdziesiątce a nie po dwudziestce ?

maja po dwadziescia.... kur kolo domu :)

pozdr
doslaw

33. Data: 2005-05-18 20:48:15

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

doslaw:
> ej... a moze dolaczymy sie do nich... tylko ze z postulatami
> o zakazie in vitro (uszczesliwania na sile), he? ;)

Myslisz, ze zrozumieliby o co chodzi? ;D
To chyba za trudne dla nich by bylo. :)))

--
Czarek

34. Data: 2005-05-18 20:49:08

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacznie częściej stosowane
> są pigułki lub prezerwatywy (nota bene - też przez KK zakazane).

to tez nie do konca, bo przeciez w afryce K rozdaja gumy, na wyrazny
rozkaz samego watykanu

gdzie tu sens, gdzie logika?

heh, przypomnial mi sie dowcip, przytocze, chociaz nie w temacie

Jasio (nie okreslono jak zostal poczety ;] ) chodzi po korytarzu szkolnym
i wciaz do siebie powtarza:

-no i gdzie tu sens, gdzie logika...
-no i gdzie tu sens, gdzie logika...
-no i gdzie tu sens, gdzie logika...

Idzie dyrektor i pyta: Jasiu, czrmu nie jestes na lekcji ?

-A bo panie dyrektorze puscilem baka w klasie.
- No i co ?
- No i pani wyrzucila mnie na korytarz, a oni wszyscy
zostali i dusza sie w tym smrodzie. No i gdzie tu sens,
gdzie logika ?

pozdr
doslaw

35. Data: 2005-05-18 21:00:21

Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

In pl.soc.religia cbnet <c...@n...pl> wrote:
> [...]

> niekonsekwencja w obliczu braku odpowiednich zakazow w szeregu innych
> dziedzinach zycia, gdzie filozofia zwolennikow zakazu aborcji jest na codzien
> narazana na szwank.

> Jak to mozliwe ze "obroncom zycia" tak szalenczo zalezy na zakazie aborcji,
> lecz ich sumienia nie wykazuja juz tak goracego zainteresowania innymi
> sposobami "zabijania dzieci" przez co sa im znacznie bardziej obojetne
> przypadki nie zwiazane z zabiegami aborcji liczone prawdopodobnie w setkach
> milionow i bedace takim samym "zabijaniem dzieci" jak aborcja.

Co więcej nie słychać o pogrzebach "dzieci" zmarłych w fazie prenatalnej. Ani
płodów, ani zarodków. Chociaż może i tego doczekamy.

R.

36. Data: 2005-05-18 21:29:11

Od: Tomasz Dajczak <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> Dlaczego dla zwolennikow zakazu aborcji "zabicie"
> zaplodnionych zenskich komorek jajowych w wyniku
> sztucznego poronienia to "morderstwo", ale "zabicie"
> zaplodnionych zenskich komorek jajowych np odrzuconych
> w trakcie selekcji w metodzie in vitro czy wykorzystywanych
> w eksperymentach medycznych to juz nie "morderstwo"?

Dla mnie to również morderstwo. Proszę nie uogólniać.

--
Tomasz Dajczak

http://wobiektywie.republika.pl
Fotografia artystyczna i ślubna, Wrocław i Dolny Śląsk

37. Data: 2005-05-19 04:32:40

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw" napisał ...

> Znacznie częściej stosowane
>>
> to tez nie do konca, bo przeciez w afryce K rozdaja gumy, na wyrazny
> rozkaz samego watykanu

Możesz podać źródło tej wiadomości ?
JP II do końca swojego pontyfikatu przeciwstawiał się
stosowaniu jakiejkolwiek sztucznej antkoncepcji,
nawet w krajach trzeciego świata.
Ciekawe więc, kto takowy rozkaz mógł w Watykanie wydać.

Pozdrawiam !
Mała Mi

38. Data: 2005-05-19 04:52:10

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał ...

> Nie twierdze, ze spirale sa popularne w PL.
> Twierdze jednak, ze istnieja wierni krk, ktorzy taka metode
> antykoncepcji wybrali sobie...

Nie rozumiemy się.
Ci, którzy takową metodę sobie wybrali, nie są wiernymi KK.
Nawet jeśli sami tak o sobie mówią.

> i nie przeszkadza im to uwazac sie za zwolennikow zakazu
> aborcji oraz uznawac JP2 za "wielkiego Polaka"

Mieszasz sprawy.
Uznawanie JP II za wielkiego Polaka niekoniecznie
musi mieć cokolwiek wspólnego z wiarą lub jej brakiem.

> Czyz ludzie nie sa chorzy? ;)

Ci którzy "w imię wiary" kamienowaliby kobiety,
poddające się aborcji, a jednocześnie stosują
spirale antykoncepcyjne. Są. :-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

39. Data: 2005-05-19 06:39:32

Od: "Scream For Me" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ewidentna niekonsekwencja.

Jeszcze wieksza niekonsekwencja jest przerywanie ciazy powstalej np z
gwaltu...

40. Data: 2005-05-19 06:55:26

Od: gazebo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> [...]
> wprowadzenia zakazu (pod grozba wiezienia) uzywania spirali
> domacicznych powodujacych bardzo wczesne poronienie

nie wiem po co tak glebokie rozwazania, wystarczy rozpatrzec prawna
mozliwosc aborcji w przypadku gwaltu
--
careful with that axe Eugene!

wlew Enema a wrzodzejace zapalenie jelita grubego
wirusy
Soczewki protetyczne ze żrenicą
Dobry dermatolog w Chorzowie, Katowiach, okolicy
czy to normalne??