[ot] chwale sie - postepy synka

1. Data: 2005-10-23 16:27:22

Temat: [ot] chwale sie - postepy synka
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Troche mnie nie było ale to dlatego ze miałam wymiane okien no i choróbsko
mnie dopadło, ale w miedzy czasie synek zaczal chodzic 11,5 miesiaca, dwa
tygodnie przed pierwszymi urodzinkami poprostu zaczal sam chodzic, i jestem
niesamowicie szczesliwa z tego powodu, mniej czasu na robótki no ale coz cos
za cos, bala sie ze bedzie sie obawiał puscic i pojsc sam a tu taka
niespodzianka. Jestem tak szczesliwa ze musiałam Wam o tym napisac, a
robotki robia sie w nocy, wole mniej spac nic tracic czas na sen, a w dzien
czasu nie mam z brykajacym szkrabem.

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.) sam juz dreptający
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

2. Data: 2005-10-23 16:29:58

Temat: Re: [ot] chwale sie - postepy synka
Od: Iwa <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-10-2005 o 18:27:22 Monika z Rybnika <m...@p...fm>
napisał:

> [...]
> choróbsko
> mnie dopad?o, ale w miedzy czasie synek zaczal chodzic 11,5 miesiaca, dwa
> tygodnie przed pierwszymi urodzinkami poprostu zaczal sam chodzic, i
> jestem
> niesamowicie szczesliwa z tego powodu, mniej czasu na robótki no ale coz
> cos
> za cos, bala sie ze bedzie sie obawia? puscic i pojsc sam a tu taka
> niespodzianka. Jestem tak szczesliwa ze musia?am Wam o tym napisac, a
> robotki robia sie w nocy, wole mniej spac nic tracic czas na sen, a w

Gratulacje

--
Pozdrawiam Iwa

3. Data: 2005-10-23 16:41:56

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poprostu zaczal sam chodzic,

No to pięknie! Smyk podeptał roczek :) Gratulujemy!

Dziunia i dziewczynki

4. Data: 2005-10-23 18:05:24

Od: "Ania" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratulujemy

5. Data: 2005-10-23 18:20:19

Od: "IDA" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brykajacym szkrabem.
> Pozdrawiam
> Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.) sam juz dreptający
Witam!
Dołączam się do gratulacji :)
A z tym czasem to tak jak u mnie ..zawsze mało i mało
A szkraby mają wiecznie nie wyczerpalne bateryjki he he ;)
Pozdrawiam
Ida

6. Data: 2005-10-23 18:29:10

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Oct 2005 18:27:22 +0200, "Monika z Rybnika"
<m...@p...fm> wrote:

> [...]
>niespodzianka. Jestem tak szczesliwa ze musiałam Wam o tym napisac, a
>robotki robia sie w nocy, wole mniej spac nic tracic czas na sen, a w dzien
Nawet sie nie obejrzysz jak Twoje słoneczko zaczie mówić i... pyskować
;)
Może kiedyś też doznam tego co teraz czujesz :)
Pozdrawiam serdecznie
Moolinea

7. Data: 2005-10-23 18:31:00

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Monika z Rybnika wrote:

> [...]
>niespodzianka. Jestem tak szczesliwa ze musiałam Wam o tym napisac, a
>robotki robia sie w nocy, wole mniej spac nic tracic czas na sen, a w dzien

Kongratulejszynsy !!! My tez czekamy na nasz pierwszy krok - na razie
dzidzia trzymana za lapy dzielnie przebiera nogami, juz niedlugo i ja
bede zasuwac za potworkiem, zeby nadmiernie nie narozrabial ;)

Kot

8. Data: 2005-10-23 18:46:09

Od: "Renata z Zielonej Góry" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika z Rybnika <m...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> niespodzianka. Jestem tak szczesliwa ze musiałam Wam o tym napisac, a
> robotki robia sie w nocy, wole mniej spac nic tracic czas na sen, a w

MOje gratulacje...na to wszystkie matki czekają :)....a potem wspominają jak
to było fajnie gdy dziecię nie było jeszcze mobilne :)
Mój dokładnie miesiąc temu skończył 2 lata i w końcu zaczął bawić się sam
bez asysty któregos z rodziców...mama teraz więcej czasu na robótki :)

9. Data: 2005-10-23 20:03:02

Od: "Justyna" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> --
>
> Pozdrawiam
> Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.) sam juz dreptający

Gratuluję! Pamiętam jak moja niunia postawiła pierwsze kroczki i miałam łzy w
oczach, dlatego doskonale rozumiem, co teraz czujesz :)
Życzę dużo wytrwałości głównie Tobie, bo o dziecko nie ma co się martwić,
niestrudzenie będzie dreptać...:)
Pozdrawiam serdecznie
Justyna, Olsztyn

10. Data: 2005-10-23 20:10:07

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robotki robia sie w nocy, wole mniej spac nic tracic czas na sen, a w
> dzien czasu nie mam z brykajacym szkrabem.

He he, no to jeszcze powspominasz, jak to było fajnie iść sobie tam gdzie TY
chciałaś, a nie dokładnie w odwrotnym kierunku...
Moja księżniczka pierwsze kroki zrobiła do baby sprzątającej, którą za
wrzeszczenie i śpiewanie arii w domu wywaliłam. Mała była nią zafascynowana,
ja mniej - gdyby sprzątała tak dobrze jak śpiewa, pewnie by została...
Nie wiem czy też tak masz, ale ja cały czas płaczę jak mała zrobi coś nowego
i zaskakującego. Czasem mi przy ludziach wstyd, ale i tak nie mogę się
opanować.
Pozdrawiam i serdecznie gratuluję!!!

Joe

(xxx)wykończenie pracy - prośba o pomoc