overlocki Arka - opinie

1. Data: 2005-10-23 17:13:12

Temat: overlocki Arka - opinie
Od: Tomasz Kamaszewski <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Moje pytanie dotyczy overlock'ow firmy Arka z Radomia.
Na maszynach do szycia nie znam sie wogole, jednak gwiazdka sie zbliza i
myslalem o prezencie w postaci takowej.
Zastanawiam sie nad cena takich maszyn, kosztuja kilkaset zlotych (np
5-nitkowy FN2-5D), a maszyny ktore widzialem w sklepach koszuja od 1300
zl w gore( np. taki Lucznik). W zwiazku z tym pytanie, czy overlocki
Arka wogole sie od czegos nadaja, czy to tylko jakas imitacja overlocka.
Moze maja jakies ograniczone funkcje ?
Jesli ktos kompetentny w tej materii zechcialby mi odpowiedziec bede
wdzieczny.

Pozdrawiam

TK

2. Data: 2005-10-23 17:19:05

Temat: Re: overlocki Arka - opinie
Od: "ewa Irys" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam owerlok Arka Radom cztero nitkowy i jest super
pozdrawiam EWA

[ot] chwale sie - postepy synka
(xxx)wykończenie pracy - prośba o pomoc
poduszki jeszcze raz