[ot] ciekawa sprawa

1. Data: 2004-12-07 20:12:48

Temat: [ot] ciekawa sprawa
Od: tomek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ku mojemu zdziwniu trafilem na strone, ktora proponuje rejestracje wizyt
do lekarza. niestety nie moglem tam znalezc (jeszcze...chyba??.:)
zadnego lekarza. Czy ktos wie wiecej o tym ciekawym projekcie bo wyglada
zachecajaco.

2. Data: 2004-12-07 20:14:01

Temat: Re: [ot] ciekawa sprawa
Od: tomek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wrote:
> [...]
> do lekarza. niestety nie moglem tam znalezc (jeszcze...chyba??.:)
> zadnego lekarza. Czy ktos wie wiecej o tym ciekawym projekcie bo wyglada
aha to bylo
www.wizyta.pl
pozdrawiam!..:)

choroby nerek
bolesne skurcze przełyku-choroba przew.pokarm...
rezydentura a dyżury ?
ALKOHOL I LEKI PROSZE O SZYBKA ODPWIEDZ
sklepy z odzieżą ciążową