Wyniki badań TSH

1. Data: 2004-12-07 20:20:25

Temat: Wyniki badań TSH
Od: "Poison" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wynik poziomu jedynie TSH jest wystarczający do stwierdzenia choroby
tarczycy?
Miałam dzisiaj dość "dziwną" wizytę u pani endokrynolog . Stwierdziła ona iż
mój wynik [3,142 przy normie o ile dobrze pamiętam 0,35-5,5 mlU/l]może już
wskazywać na niedoczynność tarczycy. Czy nie są konieczne tutaj inne badania
aby móc tak stwierdzić? A najbardziej zdziwiło mnie pytanie: "czy ten
wytrzeszcz to moja uroda czy pojawił sie ostatnio?" Zwaliło mnie z nóg. Nie
wiem może ja jestem głupia bo wydaje mi się, że wytrzeszcz występuje przy
nadczynności tarczycy. Poprawcie mnie jeśli się mylę.

Magda

2. Data: 2004-12-07 21:33:13

Temat: Re: Wyniki badań TSH
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cp539p$bvc$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Poison <p...@w...pl>
Było:
> [...]
> z nóg. Nie wiem może ja jestem głupia bo wydaje mi się, że
> wytrzeszcz występuje przy nadczynności tarczycy. Poprawcie mnie

("Szpilki" ale roku nie pamiętam) Cyt.: "To nie tarczyca, to koński ogon za
mocno ściągnięty" <rotfl> (tam też napisali, że "tarczyca")

Nadczynność tarczycy:
http://www.biologia.pl/leksykon/NadczynnoscTarczycy.
phtml

Niedoczynność:
http://www.biologia.pl/leksykon/NiedoczynnoscTarczyc
y.phtml

http://evil.pl/pip/index.html

3. Data: 2004-12-07 22:46:57

Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poison wrote:

> [...]
> wiem może ja jestem głupia bo wydaje mi się, że wytrzeszcz występuje
> przy nadczynności tarczycy. Poprawcie mnie jeśli się mylę.

Pytanie bylo na miejscu, ale samo badanie TSH nie wystarcza.
Powinno byc jeszcze T3 lub T4 - badanie poziomu hormonow.

--
Mariusz Lotko
http://www.lotko.magma-net.pl/

[ot] ciekawa sprawa
choroby nerek
bolesne skurcze przełyku-choroba przew.pokarm...
rezydentura a dyżury ?
ALKOHOL I LEKI PROSZE O SZYBKA ODPWIEDZ