ot- moja papryka :)

1. Data: 2002-05-23 10:03:53

Temat: ot- moja papryka :)
Od: "Jaro de Muminos" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
nie wiem gdzie mam wyslac tego posta, a ze Was czytam, widze ze jestescie
normalni ,wiec pisze tutaj

Zasadzielem sobie "pesteczke" duzej, czerwonej papryki, w kubeczku z duzej
smietany.
Teraz ta papryka ma juz ze 20cm wysokosci, wielkie liscie itd.
Czy jak to przesadze do duzej donicy, bede sie tym opiekowal jak krzaczkiem
pomidora istnieje realna szansa na sukces w postaci "owocow" ?

jaro

2. Data: 2002-05-23 10:33:45

Temat: Re: ot- moja papryka :)
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaro de Muminos" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
krzaczkiem
> pomidora istnieje realna szansa na sukces w postaci "owocow" ?

Oczywiście! Ja hodowałam swego czasu na parapecie, ale owoce to były dość
mizerne...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2002-05-23 10:46:35

Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> jaro
>
> Owoce beda ale jezeli chodowac będziesz w domu to nie będzie z nich
pozytku. Jezeli wsadzisz do gruntu, a najlepiej do szklarni lub pod folie to
na leczo ci wystarczy:-)

4. Data: 2002-05-23 10:59:00

Od: "Jaro de Muminos" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozytku. Jezeli wsadzisz do gruntu, a najlepiej do szklarni lub pod folie
> na leczo ci wystarczy:-)

coz, pozostala wielka donica. i balkon, ale cholera wie, mieszkam chwilowo
na parterze i jakis typ ukradl mi ostatnio doniczki z mieczykami-kwiatami
dzieki

wicikrzew
Plagi a zwalczanie chemią
Deren - czyli plakac mi sie chce
Do Krzysztofa Marusińskiego prośba o opinię.
Pieczennik