owoce morza u chinczyka, jak to robia+ surówka:)??

1. Data: 2010-02-05 20:56:44

Temat: owoce morza u chinczyka, jak to robia+ surówka:)??
Od: "Michał" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
miałem przyjemność ostatnio być w Łodzi na wyjeździe, n-ty raz i zawsze tam
wracam:)
Koło akademików są chińskie knajpki, jako stałemu bywalcowi kucharz próbował
mi zdradzić po POLSKU jak robi owoce morza z różnościami itp, nie pytajcie
co to różności:P

nie jestem pewny, ale czegoś mi brakuje w tym przepisie....

na gorącego woka z olejem wrzuca cebule i owoce morza, do tego mrożonki -
warzywa itp. dolewa wywaru z rosołu, jakieś chińskie grzybki, bambusm ananas
itp,

później i tu przerwa w tłumaczeniu, albo rozumieniu wietnamskiego - maggi i
mąka?

W czestochowie próbowałem podobnego dania i jakieś takie bez wyrazu, jakby
zwykłe owoce morza z ryżem i trochę dodatków.

Surówka z kapusty też jest niepowtarzalna, jakby trochę na słodko, ale
wyjątkowa więc coś robią inaczej:)
Może to jakis typowy przepis i ktoś mógłby mnie oświecic, planuję jutro
pierwsze próby...
Pozdrawiam
Michał

2. Data: 2010-02-05 21:29:03

Temat: Re: owoce morza u chinczyka, jak to robia+ surówka:)??
Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-05 21:56, Michał pisze:

> Koło akademików są chińskie knajpki,

Koło których akademików: UŁ czy PŁ?

R- zainteresowany spróbowaniem

--
Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

3. Data: 2010-02-05 22:29:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Feb 2010 21:56:44 +0100, Michał napisał(a):

> później i tu przerwa w tłumaczeniu, albo rozumieniu wietnamskiego - maggi i
> mąka?

Sos sojowy jasny (lub ciemny) oraz mąka ziemniaczana.

--

Ikselka.

4. Data: 2010-02-05 22:30:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Feb 2010 21:56:44 +0100, Michał napisał(a):

> nie jestem pewny, ale czegoś mi brakuje w tym przepisie....

Paru łyżek glutaminianu sodu ;-PPP
--

Ikselka.

5. Data: 2010-02-05 23:26:31

Od: "Michał" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koło których akademików: UŁ czy PŁ?

Trudne pytania zadajesz:P
jadac od katowic - jakas glowna ulica, zjezdzam z ronda, jade dalej w strone
polibudy ( wlokno zdaje sie bylo narozne), po lewej jest spory komin,
pozniej akademik, po prawej zaczynaja sie budynki z knajpami, sklepy
pozywcze ( na koncu jest hala sportowa), za hala myjnia na roku skrzyzowania
z polibuda.
Ostatni lokal przed hala sportowa o ile pamietam. Drzwi strasznie trzaskaja
bo jest przeciag - lada i chinczyk na przeciwko wejscia, za nim widac
kuchnie gazowe, po lewej jedna lawka, po prawej kilka stolikow.
pozdrawiam
michal

6. Data: 2010-02-05 23:27:57

Od: "Michał" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sos sojowy jasny (lub ciemny) oraz mąka ziemniaczana.

Dzieki, to by mi pasowalo, znajomy, ktory kiedys pracowal u chinczyka,
mowil, ze tam sos sojowy to podstawa, dlatego w tych knajpach wszystko
podobnie smakuje:) tyle, ze sadzilem, ze jednak z tym maggi cos wymyslil:)
pozdrawiam
michal

7. Data: 2010-02-06 05:44:57

Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał pisze:

> [...]
> pozniej akademik, po prawej zaczynaja sie budynki z knajpami, sklepy
> pozywcze ( na koncu jest hala sportowa), za hala myjnia na roku skrzyzowania

Jak kolo polibudy, to pewnikiem akademiki politechniki ;)

> Ostatni lokal przed hala sportowa o ile pamietam.

A ja tam zawsze wale na drugi koniec Lodexu - podejrzewam, ze zarcie
rownie dobre, tylko wspomnienia mnie ciagna ;)

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

8. Data: 2010-02-06 06:58:48

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo jest przeciag - lada i chinczyk na przeciwko wejscia, za nim widac
> kuchnie gazowe, po lewej jedna lawka, po prawej kilka stolikow.

Politechnika. Knajpki przy al. Politechniki, dobrze kojarzę ;-)

--
Mateusz Bogusz

9. Data: 2010-02-07 19:06:21

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał pisze:
> Surówka z kapusty też jest niepowtarzalna, jakby trochę na słodko, ale
> wyjątkowa więc coś robią inaczej:)

Co do surówek to wiem jedynie że dodają oni tam zmielone orzechy włoskie (chyba), u
nas przynajmniej
takie podają

HA !!!
Re: Piekarnik halogenowy.
Potrzebny przepis na potrawkę z kurczaka
PRZEDSNIADANKO...