PRZEDSNIADANKO...

1. Data: 2010-02-03 08:10:29

Temat: PRZEDSNIADANKO...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krokiety z duszonymi opieńkami, na zimno - tez pychotka!!!
Na śniadanko miska flaków na rosole - czekają w chłodziarce.
Na obiadek warzywka na patelnię z ryżem - próba nowego żeliwnego woka.

2. Data: 2010-02-03 08:13:43

Temat: Re: PRZEDSNIADANKO...
Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> Krokiety z duszonymi opieńkami, na zimno - tez pychotka!!!
> Na śniadanko miska flaków na rosole - czekają w chłodziarce.
> Na obiadek warzywka na patelnię z ryżem - próba nowego żeliwnego woka.

A czy to jest koszerne jedzenie ?

3. Data: 2010-02-03 08:16:47

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> A czy to jest koszerne jedzenie ?

Niestety nie dam ci, we flakach słonina ze skwarkami, w warzywkach smalec z
tejże, a krokiety nie wiem, Maruda smażyła.

4. Data: 2010-02-03 08:17:48

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w

> Niestety nie dam ci, we flakach słonina ze skwarkami, w warzywkach smalec
> tejże, a krokiety nie wiem, Maruda smażyła.

Mysle, Panie Panslavista, ze Pana rebe nie bedzie zachwycony...

5. Data: 2010-02-03 08:20:34

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w

> Mysle, Panie Panslavista, ze Pana rebe nie bedzie zachwycony...

Ty rebe kup sobie koze...

6. Data: 2010-02-03 08:26:17

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> Ty rebe kup sobie koze...

Jak Pan obchodzi Święto Szałasów ?

7. Data: 2010-02-03 09:14:38

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

PRZEDSNIADANKO...
> Krokiety z duszonymi opieńkami, na zimno ....
Niezbyt dietetyczne, to raczej na pszekąskę pszed obiadkiem.
Śniadanko, a tym bardziej pszed.śniadanko powinno być:
lekkostrawne i łatwo pszyswajalne,
by szbko dać łatwą do spalenia energię.
Ani krokiety, ani gżybki nie spełniają tego warunku.

8. Data: 2010-02-03 10:37:13

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message
> [...]
> lekkostrawne i łatwo pszyswajalne,
> by szbko dać łatwą do spalenia energię.
> Ani krokiety, ani gżybki nie spełniają tego warunku.

Ważne że spełniają dwa moje warunki:
1) są
2) lubię je

9. Data: 2010-02-03 10:37:52

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> Jak Pan obchodzi Święto Szałasów ?

Zła pora na namiot. Duje i zasypuje.

10. Data: 2010-02-03 17:09:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Feb 2010 10:14:38 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Śniadanko, a tym bardziej pszed.śniadanko powinno być:
> lekkostrawne i łatwo pszyswajalne,

Śniadanie powinno być bogate w składniki energetyczne - węglowodany i
tłuszcz oraz budulcowe - białko. Lekkostrawna i łatwoprzyswajalna powinna
być kolacja, albo nie powinno jej być wcale.
--

Ikselka.

PRZYSZEDŁ!!!
PYCHOTKA Z WOKA...