PYCHOTKA Z WOKA...

1. Data: 2010-02-13 13:36:33

Temat: PYCHOTKA Z WOKA...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryż obsmażony i zalany wodą - na sypko. Na woku schab w paseczki,
warzywa na patelnię (mrożonka), brokuły - smażono-duszono-parowane na woku
pod przykrywą - dosmaczone zieloną czubricą - doskonała mieszanka z
tłuszczykiem, aż talerz chce się z resztek tłuszczyku wylizać. :-))))
Błyskawicznie (zaleta woka). Postanawiam nie kupować innych garnków poza
specjalnymi. Wok potęgą jest i basta!!!

2. Data: 2010-02-14 13:48:28

Temat: Re: PYCHOTKA Z WOKA...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Feb 2010 14:36:33 +0100, Prawusek napisał(a):

> Ryż obsmażony i zalany wodą - na sypko.

Rosołkiem się powinno :-)

> Na woku schab w paseczki,
> warzywa na patelnię (mrożonka), brokuły - smażono-duszono-parowane na woku
> pod przykrywą - dosmaczone zieloną czubricą

Mam mdłości na sam powiew zapachu czubricy...
Do brokułów to mi tylko czosnek pasuje tutaj, ewentualnie przyprawa "5
smaków".

> - doskonała mieszanka z
> tłuszczykiem, aż talerz chce się z resztek tłuszczyku wylizać. :-))))
> Błyskawicznie (zaleta woka). Postanawiam nie kupować innych garnków poza
> specjalnymi. Wok potęgą jest i basta!!!

Prócz woka mam same zwykle gary i tak pozostanie.
Szybkowarów się nawet pozbyłam.
--

Ikselka.

3. Data: 2010-02-14 14:43:49

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> [...]
> smaków".

> Prócz woka mam same zwykle gary i tak pozostanie.

Czubrica jest całkiem na miejscu, łyżeczka na końcu wrzucona na
tłuszczyk jest całkiem, całkiem. Inna sprawa - planuję zużyć wszystkie
diabelskie ogórki do tej potrawy - za każdym razem jest całkiem inna, Maruda
próbuje moje sugestie i coraz lepiej jej idzie (nie będę jej pracy na siłę
odbierał)... :-)))))) Podoba mi się stanowisko szefa kuchni. :-)))))))))

4. Data: 2010-02-14 14:58:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Feb 2010 15:43:49 +0100, Prawusek napisał(a):

> Czubrica jest całkiem na miejscu, łyżeczka na końcu wrzucona na
> tłuszczyk jest całkiem, całkiem. Inna sprawa - planuję zużyć wszystkie
> diabelskie ogórki do tej potrawy - za każdym razem jest całkiem inna,

Moje diabelskie zapełniają sporą cześć piwnicy - mam wrażenie, że są
"nieskończalne" ;-)
--

Ikselka.

5. Data: 2010-02-14 15:16:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Moje diabelskie zapełniają sporą cześć piwnicy - mam wrażenie, że są
> "nieskończalne" ;-)
> --
>
> Ikselka.

Znudziły się?

6. Data: 2010-02-14 20:41:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Feb 2010 16:16:58 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Znudziły się?

Ależ skąd, jeszcze nie, ale trochę za dużo zrobiłam, no a są przecież też
inne przetwory w równie dużej ilości - w tej dziedzinie nie potrafię czegoś
zrobić mało :-)
--

Ikselka.

Co to za ciasto?