PRZYSZEDŁ!!!

1. Data: 2010-02-02 11:44:35

Temat: PRZYSZEDŁ!!!
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... oczywizda WOK żeliwny 36cm średnicy, z pokrywą. Opiszę wrażenia z
gotowania. Mam patelnię WOK z cienkiego aluminium z pokryciem - lepszy niż
zwykła patelnia, słoninkę smaży się wyśmienicie, cebulkę i warzywka po
"chińsku" też!

2. Data: 2010-02-02 16:27:12

Temat: Re: PRZYSZEDŁ!!!
Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> [...]
> gotowania. Mam patelnię WOK z cienkiego aluminium z pokryciem - lepszy niż
> zwykła patelnia, słoninkę smaży się wyśmienicie, cebulkę i warzywka po

Czyli "parchy" oddaly patelnie!

Ale czy przynajmniej umyli ją ?

3. Data: 2010-02-03 17:07:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Feb 2010 12:44:35 +0100, Prawusek napisał(a):

> [...]
> gotowania. Mam patelnię WOK z cienkiego aluminium z pokryciem - lepszy niż
> zwykła patelnia, słoninkę smaży się wyśmienicie, cebulkę i warzywka po

Przecież szukałeś 70cm. 36-centymetrowy mam sama, wrażenia niezłe, ale
rzadko korzystam, bo ciężki.
--

Ikselka.

4. Data: 2010-02-03 17:09:53

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
> gotowania. Mam patelnię WOK z cienkiego aluminium z pokryciem - lepszy niż
> zwykła patelnia, słoninkę smaży się wyśmienicie, cebulkę i warzywka po

Ryż i warzywka na patelnię (mrożonka), mięso z korpusów kurczaków (rosoły
jako baza zup). Ryż obsmażony na oleju i zalany odpowiednią iloscia wody -
na sypko. Warzywa na WOKu obsmażone, dodane mięso, przyprawy ....... i
pychotka!!!
WOK to genialne rozwiązanie !!!

5. Data: 2010-02-03 17:21:27

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Przecież szukałeś 70cm. 36-centymetrowy mam sama, wrażenia niezłe, ale
> rzadko korzystam, bo ciężki.
> --
>
> Ikselka.

Znalazłem - dobry na sąsiedzkie posiady - Hurtownia Gastronomiczna ROMA z
Krakowa.

6. Data: 2010-02-04 02:06:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Przecież szukałeś 70cm. 36-centymetrowy mam sama, wrażenia niezłe, ale
> rzadko korzystam, bo ciężki.

Wyjąć fajerki i wstawić do otworu.

7. Data: 2010-02-10 21:33:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Feb 2010 03:06:58 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> niż

> Wyjąć fajerki i wstawić do otworu.

No tak robię - bo mój wok ma kuliste dno, więc nie ustoi na płaskim. Po
drugie ogień musi obficie opływać ścianki. Super się nadaje kuchnia kaflowa
do tego.
--

Ikselka.

8. Data: 2010-02-10 21:44:02

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> No tak robię - bo mój wok ma kuliste dno, więc nie ustoi na płaskim. Po
> drugie ogień musi obficie opływać ścianki. Super się nadaje kuchnia
> [...]

Mój jest żeliwny, ale dno ma na zewnątrz stoczone na płasko, wiec
spokojnie stoi, stawiam go na zwykłej kuchence gazowej na średnim palniku -
działa jak się należy. Reszta jest jak w normalnym woku, więc wszystkie
działania typowe. No i mam pokrywę blaszaną do niego wysoką - można usmażyć
pods nią nawet gęś. Sprowadziłem trochę książek z receptami, wariacje sam
wprowadzę...

PYCHOTKA Z WOKA...
Co to za ciasto?
jaki garnek