Co to za ciasto?

1. Data: 2010-02-01 12:03:35

Temat: Co to za ciasto?
Od: "bartekkr" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Jadlem wczoraj na imprezie cos takiego:
http://img689.imageshack.us/img689/3558/zdjq.jpg
i bylo przepyszne. Taki piernikowo-czekoladowy smak.
Ktos ma pomysl co to moglo byc i jakis przepis? :)
Niestety nie moge sie dowiedziec od tego, kto to zrobil, bo go nie znam.

2. Data: 2010-02-01 12:17:59

Temat: Re: Co to za ciasto?
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bartekkr" <k...@g...com> wrote in message
> [...]
> Ktos ma pomysl co to moglo byc i jakis przepis? :)
> Niestety nie moge sie dowiedziec od tego, kto to zrobil, bo go nie znam.

Piernik z migdałami, z polewą czekoladową.

3. Data: 2010-02-01 14:45:26

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Ktos ma pomysl co to moglo byc i jakis przepis? :)
> Niestety nie moge sie dowiedziec od tego, kto to zrobil, bo go nie znam.

Wygląda troche jak murzynek (może ktoś dodał do niego przyprawy do
piernika), albo piernik kętrzyński.

4. Data: 2010-02-03 17:19:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Feb 2010 13:03:35 +0100, bartekkr napisał(a):

> [...]
> Ktos ma pomysl co to moglo byc i jakis przepis? :)
> Niestety nie moge sie dowiedziec od tego, kto to zrobil, bo go nie znam.

Wuzetka - tyle, że w foremce i bez żadnej masy.
--

Ikselka.

5. Data: 2010-02-03 23:37:32

Od: "non.ens" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wuzetka - tyle, że w foremce i bez żadnej masy.

Skoro bez kremu, to chyba już nie wuzetka, a zwykły kakaowy biszkopt?

6. Data: 2010-02-04 08:03:55

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ktos ma pomysl co to moglo byc i jakis przepis? :)
> Niestety nie moge sie dowiedziec od tego, kto to zrobil, bo go nie znam.

1. piernik z migdalami?
2. "murzynek" ?
3. "babka" o smaku czekoladowym pieczona w foremce keksowej?
Strzelam... ale stawial bym raczej na murzynka wlasnie

7. Data: 2010-02-04 12:43:59

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartekkr pisze:

> [...]
> Ktos ma pomysl co to moglo byc i jakis przepis? :)
> Niestety nie moge sie dowiedziec od tego, kto to zrobil, bo go nie znam.

Może w tym stylu?
http://niechjedzaciastka.blox.pl/2008/06/Ciasto-czek
oladowe-z-migdalami.html

Zamiast margaryny daj masło, można, jeśli lubisz, dodać nieco przypraw
piernikowych, choć niekoniecznie. Żółtka trzeba ubić z cukrem na pianę,
nie tylko białka, jak w przepisie. Dałabym mniej proszku do pieczenia,
za to wanilię i skórkę pomarańczową, a zamiast części (np. polowy) mąki
zmielone migdały lub orzechy laskowe, ciasto nabierze szlachetności.
Wtedy też orzechy na wierzch.
--
Bbjk
http://bajarka.fotolog.pl/

8. Data: 2010-02-06 16:01:22

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"bartekkr" <> wrote in message news:hk6g26$5s1$1@news.onet.pl...
> [...]
> Ktos ma pomysl co to moglo byc i jakis przepis? :)
> Niestety nie moge sie dowiedziec od tego, kto to zrobil, bo go nie znam.

Pierniko-murzynek?
Poszukaj w archiwum grupy pod hasłem "pierniko-murzynek castle". Bardzo
dobre i szybkie ciasto. Jakieś 8 lat temu robiło na grupie furorę.

Bożena.

jaki garnek
Re: jaki garnek
KISIEL