pacynki :]

1. Data: 2004-05-25 19:46:48

Temat: pacynki :]
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

koniecznie looknijcie na te strone!!
dzis taka pacynke widzialam na zywo i totalnie mi sie spodobala!!

www.pacynki.pl
--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-05-26 09:00:03

Temat: Re: pacynki :]
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> koniecznie looknijcie na te strone!!
> dzis taka pacynke widzialam na zywo i totalnie mi sie spodobala!!
>
> www.pacynki.pl

Czy wiecie moze z czego moga byc zrobione buzie tych pacynek?
Bardzo mnie trapi ten temat ;)

pozdrowionka
--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-05-26 13:02:31

Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiecie moze z czego moga byc zrobione buzie tych pacynek?
> Bardzo mnie trapi ten temat ;)

Nie wiem, z czego maja buźki te pacynki. Ja swoje szyłam po prostu z
materiału. Najlepiej z cienkiego trykotu. Zszywalam ze sobą dwa profile,
wypychałam ocieplaczem do kurtek i w szyjkę wszywałam wałek do włosów (lok,
lokówkę czy jak to tam zwą), w który potem można włożyć palec i poruszać
pacykową główką.
Pa!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

poszukuje książki