panele, malowanie, montaz drzwi - co pierwsze ?

1. Data: 2005-03-02 19:02:29

Temat: panele, malowanie, montaz drzwi - co pierwsze ?
Od: "Jepic" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czekaja mnie wyzej wymienione roboty w pokoju
w jakiej kolejnosci powinno byc to robione ?

Jepic

2. Data: 2005-03-02 19:41:53

Temat: Re: panele, malowanie, montaz drzwi - co pierwsze ?
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jepic pisze w news:d052l2$2v9$1@atlantis.news.tpi.pl

> czekaja mnie wyzej wymienione roboty w pokoju
> w jakiej kolejnosci powinno byc to robione ?

Nie wiem, jak powinno, ale u mnie było malowanie -> panele ->
drzwi. Znaczy drzwi jeszcze nie ma. ;-)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

3. Data: 2005-03-03 07:50:56

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jepic" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> czekaja mnie wyzej wymienione roboty w pokoju
> w jakiej kolejnosci powinno byc to robione ?

Malowanie, panele, drzwi.

J.

4. Data: 2005-03-03 08:07:07

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie tez tak robili :)) No najpierw jeszcze futryny drzwi obsadzili ;)

5. Data: 2005-03-03 08:46:09

Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jepic" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

1. Drzwi (przynajmniej sprawdzic czy dobrze siedza w futrynach)- bo jak
framugi beda nie pasowac to trzeba bedzie kuc i gipsowac.
2. Malowanie, najpierw sciany potem framugi drzwi.
3. Panele

Przeciec to logiczne ;)

Mar

6. Data: 2005-03-04 09:16:57

Od: "margaritka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> framugi beda nie pasowac to trzeba bedzie kuc i gipsowac.
> 2. Malowanie, najpierw sciany potem framugi drzwi.

no to jak wtedy ładnie wykończyć panele wokół tych ościeżnic, żeby zachować
dylatację? (No, chyba, że ościeżnice metalowe). U mnie było: malowanie,
panele, drzwi i jest przepięknie :-))))
pozdr. margaritka

7. Data: 2005-03-04 09:18:47

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaritka" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d099ac$iis$1@nemesis.news.tpi.pl...

> no to jak wtedy ładnie wykończyć panele wokół tych ościeżnic, żeby
> zachować dylatację?

Co się da zasłonić odpowiednio docinanymi listwami przypodłogowymi, a
co się nie da - zaszpachlować elastyczną szpachlą akrylową w kolorze
paneli.

J.

8. Data: 2005-03-04 09:29:22

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

margaritka pisze w news:d099ac$iis$1@nemesis.news.tpi.pl

> no to jak wtedy ładnie wykończyć panele wokół tych o?cieżnic, żeby zachować
> dylatację? (No, chyba, że o?cieżnice metalowe). U mnie było: malowanie,
> panele, drzwi i jest przepięknie :-))))

U mnie ta sama kolejność i też przepięknie. :) Dylatacja
zachowana, listwy przypodłogowe. Ościeżnice regulowane, drewniane,
żaden problem (nie mają prawa nie pasować, przecież ich szerokość
sprawdza się przed kupnem). :)

--
Pozdrowieństwa,
Daga
http://www.modus-vivendi.w.pl
http://www.proinfo.pl/ustron2004/

Centralny odkurzacz - jestem przed zakupem.
jaka pralka do 1200?
głupie pytanie o mikrofalówkę
części do termy Junkers - czy są dostępne
Próg pomiędzy kuchnią a pokojem