panga i co dalej?

41. Data: 2006-03-13 22:51:02

Temat: Re: panga i co dalej?
Od: zbigi <z...@s...motocykle.org> szukaj wiadomości tego autora

Aniared napisał(a):
> Dominik Jan Domin napisał(a):
>>>> z Torunia, a jak

Ja kupowalem w Piotrze i Pawle w niedziele za jakies 19 z groszami.

> Kupiłam więc pangę na Manhattanie w cenie 16,19 za kg.

O! Niezle :)
Ale u mnie na wsi jest chyba w podobnej cenie.

> Trochę sie waham przed usmażeniem jej bez panierki. Mi to rybka, nomen
> omen ;), ale mąż najchętniej wszystko jadł w panierce. Może na próbę
> zrobię część w panierce a część bez.

Pierwsza swoja pange zrobilem absolutnie saute i niestety czesc zostala
na patelni. Ale to akurat moze wina patelni.
Za to w niedziele obtoczylem na wszelki wypadek w mace - no i patelnia
goscinna byla zdecydowanie bardziej nadajaca sie :)
Znajomi byli zadowoleni - sam bym byl gdyby mi ktos przyrzadzil i podal
pod nos ;)
Co do smaku - na rybach za bardzo sie nie znam ale panga zauroczyla mnie
swoja absolutna neutralnoscia - zadnego aromatu morza ani "mulu".
Momentami jej smak kojarzy mi sie z bialkiem z dobrze usadzonego jaja :))

42. Data: 2006-03-14 07:38:55

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

zbigi napisał(a):

> Co do smaku - na rybach za bardzo sie nie znam ale panga zauroczyla mnie
> swoja absolutna neutralnoscia - zadnego aromatu morza ani "mulu".
> Momentami jej smak kojarzy mi sie z bialkiem z dobrze usadzonego jaja :))

Niestety mojemu mężowi i mnie jakoś niezbyt smakowała... To porównanie
do białka jest bardzo trafione, ale my nie lubimy jaj sadzonych, co
pewnie tłumaczy nasz brak zachwytu pangą ;).

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

43. Data: 2006-03-14 08:42:30

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Misiek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Ja też, ale...

> ... jeszcze nie spotkałam karpia co by nie śmierdział mułem (mułem-błotem,
> nie mułem-zwierzakiem) :/

NIe raz jadlem karpia i ... wiekszosc nie smierdziala mulem

Powtarzam wszystko zalezy od wielkosci karpia (mnie najbardziej smakuja
takie 1,5 do max. 2 kg) i od... hodowli
Jesli zlowisz karpia na jeziorze "niemulistym" nie bedzie on smierdzial
mulem
Jesli bedzie pochpodzic ze stawu (glinianki) gdzie jest raczej muliste dno
to nawet te mniejsze maja spora szanse "zajezdzac" mulem

44. Data: 2006-03-14 08:46:05

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jakość. NIe wiem, czy problem zrobić, nasi tak nie robią.

Ok ale... co to wszystko ma do Pangi???
Ze \o kuchni juz nie wspomne?
;-)

45. Data: 2006-03-14 08:53:29

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]

[...]

> Ok ale... co to wszystko ma do Pangi???
> Ze \o kuchni juz nie wspomne?
> ;-)

Kurt Scheller nosi beret... Może w tym rzecz?

:-)

Ania

46. Data: 2006-03-14 08:58:27

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Kurt Scheller nosi beret... Może w tym rzecz?
>
> :-)
>
> Ania

Moherowy? :-0
:D

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

47. Data: 2006-03-14 09:08:46

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:dv60a9$mjl$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> >
> Kurt Scheller nosi beret... Może w tym rzecz?
>
> :-)

No fakt.. o tym nie pomyslalem :)

48. Data: 2006-03-14 09:14:28

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek napisał(a):
> Ok ale... co to wszystko ma do Pangi???
> Ze \o kuchni juz nie wspomne?

Nie wiesz, ze mały Jasio chadzał z beretem po kartofle i pangi łapią
się na beret szczególnie ten z angory - królika, którego można zamienić
na potrawkę.
I obiad gotowy.
;-)
pozdr. Jerzy

49. Data: 2006-03-14 09:19:44

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek napisał(a):

> Ok ale... co to wszystko ma do Pangi???
> Ze \o kuchni juz nie wspomne?

Przez moherowy beret świetnie się odcedza rybną zupę.
--
pa, BBjk

czeskie jadlo - co to są szpikaczki?
cytat kulinarny
Ptasia grypa a sterylizacja jaj kurzych!
Stek
moja nowa wizja kuchenna - lekkostrawnie