pansravista i ikselka to trole - dowód

1. Data: 2009-03-01 10:21:02

Temat: pansravista i ikselka to trole - dowód
Od: fifty <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytałem na tej grupie parę dni temu ile soku wycisnę z kg marchewki,chciałem
wiedzieć czy opłaca się kupić marchewkę i samemu robić sok, czy kupić sok
jednodniowy na rynku. Gruba berta odpowiedziała że przed wrzuceniem do
sokowirówki mam namoczyć marchewkę - będzie więcej soku. Czym się to różni od
dolania wody do soku - nie wiem. Pansravista odpowiedział ze mam sobie wycisnąć
i sam sprawdzić. Odpowiedź godna mistrza intelektu.

2. Data: 2009-03-01 11:22:59

Temat: Re: pansravista i ikselka to trole - dowód
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Mar 2009 10:21:02 +0000 (UTC), fifty napisał(a):

> [...]
> sokowirówki mam namoczyć marchewkę - będzie więcej soku. Czym się to różni od

Nadal? - pomyśl jeszcze z rok, to akurat będzie optymalne tempo użycia
mózgu dla ciebie :-)

> Pansravista odpowiedział ze mam sobie wycisnąć
> i sam sprawdzić. Odpowiedź godna mistrza intelektu.

Tak odpowiada mistrz intelektu, kiedy idiota pyta, ile soku wyciśnie z kg
marchewki. Podobnie zadaj pytanie: ile krwi wytoczysz z 50 kg ludzkiego
ciała - no cóż, zależy od ciałka, ale jak dobrze namoczysz, to...
:-DDD
Podsumowując: marchewka a marchewka to różnica, głupolu. I jeśli zapytasz
jeszcze o coś w tym stylu, to nie licz, że ktokolwiek będzie angażował swój
intelekt do takiej głupoty - po prostu każe ci zaangażowac swój, bo akurat
tyle go masz, że wystarczy na doświadczalne starcie w 1 kg pewnej marchewki
:-D

3. Data: 2009-03-01 11:29:09

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 11:21, fifty <f...@o...pl> wrote:
> [...]
> dolania wody do soku - nie wiem. Pansravista odpowiedział ze mam sobie wycisnąć
> i sam sprawdzić. Odpowiedź godna mistrza intelektu.

Myślącemu te porady by wystarczyly, ale fifty muskowi nie, a obie były
prawidłowe:
Namoczenie marchwi zwiększa jej jędrność, więc łatwiej zostanie
starta. NIe ma dwu jednakich odmian marchwi, tak samo przechowalni
itp. Więc ile uzyskasz - tyle będziesz miał, fifty musku. Świeżo
uzyskany sok jest znacznie lepszy niż z poprzedniego dnia.

4. Data: 2009-03-01 11:32:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Mar 2009 12:22:59 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> intelekt do takiej głupoty - po prostu każe ci zaangażowac swój, bo akurat
> tyle go masz, że wystarczy na doświadczalne starcie

bez "w"

> 1 kg pewnej marchewki
> :-D

J.w.

5. Data: 2009-03-02 16:33:38

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 16:30, Bozena <b...@o...eu> wrote:

> ......zwiększa jędrnośc.....głupota .......namoczone w wodzie tracą
> cenne
> witaminy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!>
> Korzeń marchwi zawiera odżywcze cukry-węglowodany (4-10%, m.in.
> sacharozę i glukozę), białko, liczne karoteny (8-22 mg, prowitamina A ?-
> i ?-karoten), olejek lotny, witaminy B1 i B2 (0,06 mg), B6, C (6-10 mg),
> E, H, K, PP (0,05 mg) oraz wapń, żelazo, miedź i fosfor, a także pektyny.

Zapominasz o skórce - nie moczysz obranych. Sugerując się
wypowiedzią mistrzyni odwrotnej babskiej logiki należy posadzić
wszędzie marchew, a będzie wydalać witraminy do gleby i wystarczy
nabrac garść humusa, zmoczyś śliną, która juz z witaminami nalezy
przełknąć. Odkrycie godne tego parchatego szwindlarza Eisteina...
To dlatego parchaci komisarze ZSSR wysłali Gagarina na księżyc z
workiem kukurudzy, (posiewaj po wsiódy), ale nie dowiózł - paliwa mu
brakło na hamowanie...

6. Data: 2009-03-02 19:43:23

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

> ......zwiększa jędrnośc.....głupota .......namoczone w wodzie tracą
> cenne

witaminy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!>
> [...]
mg),
> E, H, K, PP (0,05 mg) oraz wapń, żelazo, miedź i fosfor, a także

I te pektyny w pierwszej kolejności ulegną utraceniu. Bo to cenne
witaminy są.
Aha, ta odżywcza sacharoza w marchwi może być cennym surowcem
cukrowniczym. Że też ci durni cukrownicy jeszcze na to nie wpadli, a
tyle marchwi się marnuje.

ROTFL.

7. Data: 2009-03-03 15:30:09

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

[...]