para u ginekologa

1. Data: 2003-06-11 20:00:57

Temat: para u ginekologa
Od: "Michalw" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis czytalem artykuł w "Twoim Stylu" o tym, iż coraz więcej par chodzi
razem do ginekologa. Wypowiadający się lekarz powiedział, że bardzo go
cieszy jak przechodzi do niego kobieta razem ze swoim partnerem i razem
decydują o antykoncepcji.
Moim zdaniem jest to zdrowe podejście do tematu, zastanawiam się czy
inni lekarze też tak podchodzą do tego problemu, z tego co się słyszy to
jeżeli zobaczą dziewczynę z facetem to patrzą krzywo.

2. Data: 2003-06-11 21:24:11

Temat: Re: para u ginekologa
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michalw"
> [...]
> inni lekarze też tak podchodzą do tego problemu, z tego co się słyszy to
> jeżeli zobaczą dziewczynę z facetem to patrzą krzywo.

Obserwacje własne: w prywatnych gabinetach wszystko jest przez lekarzy
uznawane za normalne, w państwowych przeciwnie -wszystkie decyzje
i propozycje pacjentki to fanaberie. Wiesz co jest najciekawsze? Czasem
(często) dotyczy to TYCH SAMYCH lekarzy, którzy np. do południa przyjmują
w przychodni a po południu przyklejają sobie uśmiech we własnych gabinetach ;-(
Asia (druga zagrożona ciąża, duze doswiadczenie w odwiedzaniu gabinetów ;( )

3. Data: 2003-06-11 22:02:43

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Jun 2003, Michalw wrote:

> inni lekarze też tak podchodzą do tego problemu, z tego co się słyszy to
> jeżeli zobaczą dziewczynę z facetem to patrzą krzywo.

przeciez to nie zalezy w glownej mierze od lekarza ale decyzji
kobiety ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2003-06-11 22:04:49

Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inni lekarze też tak podchodzą do tego problemu, z tego co się słyszy to
> jeżeli zobaczą dziewczynę z facetem to patrzą krzywo.

uważam, że to świetny pomysł,
jestem w 39 tyg. ciąży - i barrrrrrrdzo się cieszę, gdy mój mąż chodzi ze
mną na usg,
planujemy również wspólny poród,
gdyby to miało sie zdarzać również podczas zwyczajnych wizyt u
ginekologa-położnika - byłoby ekstra,

pozdr.
PO

5. Data: 2003-06-12 07:06:58

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz"
> przeciez to nie zalezy w glownej mierze od lekarza ale decyzji
> kobiety ...
... o wyborze lekarza który nie patrzy krzywo lub wprost nie każe partnerowi
wyjść.
Asia (dokończyłam zdanie bo było niepełne ;-)

6. Data: 2003-06-12 08:53:06

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>razem do ginekologa. Wypowiadający się lekarz powiedział, że bardzo go
>cieszy jak przechodzi do niego kobieta razem ze swoim partnerem i razem

I to ma sens.
Natomiast nie wiem, czy wiekszosc kobiet czuje potrzebe obecnosci partnera
podczas rutynowego badania gin. czy cytologii. Ja przynajmniej nie.
Podobnie jak nie 'zabieram' ze soba TZ na wizyty u stomatologa.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

7. Data: 2003-06-12 09:22:53

Od: "piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inni lekarze też tak podchodzą do tego problemu, z tego co się słyszy to
> jeżeli zobaczą dziewczynę z facetem to patrzą krzywo.

trzeba takiego balwana opierdolic z gory na dol

8. Data: 2003-06-12 10:59:05

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> trzeba takiego balwana opierdolic z gory na dol

Dzięki wujku dobra rada, jak zwykle jesteś nieoceniony.

Ewa

9. Data: 2003-06-12 14:08:06

Od: "piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki wujku dobra rada, jak zwykle jesteś nieoceniony.

widze ze jestes chyba w jednym worze

10. Data: 2003-06-12 17:11:49

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> widze ze jestes chyba w jednym worze