parapety - jakie?

1. Data: 2006-02-06 15:30:20

Temat: parapety - jakie?
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Remont zapol roku, ale zastanawiam sie nad wymiana parapetwo. Okna sa
plastikowe biale, parapety tez, okropnie brzydkie i rysujace sie
(doniczkami). Chcialabym wymienic, ale na marmury to mnie raczej nie
stac, drewniane odpadaja. Pozostaje... no wlasnie? Z czego jeszcze robi
sie parapety? kiedys bylo jeszcze takie obrzydliwe lastriko. Poradzcie,
moze jakies ciekawe linki do _sprawdzonych_ producentow macie ? Albo
ciekawe sklepy w Krakowie?
Dzieki!
--
Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
http://labradory.info/

2. Data: 2006-02-06 15:49:19

Temat: Re: parapety - jakie?
Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" napisał:
> [...]
> stac, drewniane odpadaja. Pozostaje... no wlasnie? Z czego jeszcze robi
> sie parapety? kiedys bylo jeszcze takie obrzydliwe lastriko.

Mnie tez nie stać na mammury. Syntetyczne "marmury" też odpadają, bo te to
dopiero się rysują!
Szukałem i albo trzeba coś konkretnego i bardzo drogie albo jakoś taniej
temat załatwić.
Ostatecznie stanęło na parapetach plastikowych ale okleinowanych. Okleina ma
fakturę marmuru i jest o wiele trwalsza niż sam goły parapet z plastiku.
Tanio i praktycznie a jak będzie mnie kiedyś stać na naturalny kamień to i
na wymianę również ;)

A na rysowanie polecam podklejanie filcem wszystkiego co ma nogi i
powierzchnie styku z podłogą. Filcowe podkładki z taśmą dwustronną, łatwe w
montażu, gotowe lub do wycięcia w różnych grubościach. Na całej chałupie mam
popodklejane wszystko co styka do podłogi, blatów, parapetów.
Po takim zabiegu to nawet przemeblowanie można zrobić samemu, bo nawet
cięższe meble ładnie jadą...

P.

3. Data: 2006-02-06 15:56:29

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-06 16:49 +0200, Użytkownik Pietrek napisał :

> [...]
> dopiero się rysują!
> Szukałem i albo trzeba coś konkretnego i bardzo drogie albo jakoś taniej

A konglomerat? Drogie to jest?

4. Data: 2006-02-06 18:50:58

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]"

> A konglomerat? Drogie to jest?

zalezy jak - tzn czego konglomerat:-)
od razu odradzam marmur i konglomerat marmurowy - to sie gopiero rysuje a do
tego trzeba strasznie dbac zeby sie nic nie wylalo bo zostanie plama
(impregnaty nie daja 100% skutecznosci)
moze sprobuj jakis granit - albo po prostu sliczne male plytki - jak na
sciany

ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

5. Data: 2006-02-06 21:42:18

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2006-02-06 16:30, [edymon] napisał(a):
> [...]
> sie parapety? kiedys bylo jeszcze takie obrzydliwe lastriko. Poradzcie,
> moze jakies ciekawe linki do _sprawdzonych_ producentow macie ? Albo
Do plastikowych okien to za wiele nie dopasujesz bo nieciekawie wygląda,
jakiś czas temu miałem taki sam problem i rozwiązaniem go są plastikowe
parapety ale w kolorze dębu (okleina) bardzo dobrze wygląda nie rysuje
się tak szybko a na dodatek nie widać tak bardzo kurzu. Idź do firmy co
handluje oknami, oni mają największe wybory parapetów i rożnych
wzorników to sobie coś wybierzesz.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

6. Data: 2006-02-07 08:08:25

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2/6/2006 4:30 PM, [edymon] napisał(a):

> [...]
> plastikowe biale, parapety tez, okropnie brzydkie i rysujace sie
> (doniczkami). Chcialabym wymienic, ale na marmury to mnie raczej nie

Dlaczego odpadają? Przymocuj je solidnie, na pewno będą się trzymać! ;-)

Mam parapety sosnowe do białych okien plastikowych i uważam, że wygląda
to bardzo ładnie.

Pomalowane dębową lakierobejcą Bondex, nie sprawiają najmniejszych
problemów (5 lat).

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

7. Data: 2006-02-07 15:22:24

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-07 09:08 +0200, Użytkownik Michał Sobkowski napisał :

> [...]
> to bardzo ładnie.
>
> Pomalowane dębową lakierobejcą Bondex, nie sprawiają najmniejszych

:-)))

Dzieki;-) Ale nie chce zeby sie drewno "gryzlo" z tym co mam w mieszkaniu.

--
Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
http://labradory.info/

mieszkanie z rynku wtornego
spluczka kiblowa Geberita (zabudowana)
Termet GCO-DP 21-05 problem z uruchomieniem
proszę o poradę jaki kupić kobiecie wibrator na Walentynki ?
Lodowka - przed wizyta serwisu