parawan do wanny - czy się spisuje?

1. Data: 2003-07-24 20:11:54

Temat: parawan do wanny - czy się spisuje?
Od: "Docia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie,
a konkretnie to mam w domu wannę 140 cm mąż nie chce tam tradycyjnej
"firanki" i słusznie mi się też nie podoba, kompletna zabudowa wanny również
odpada. Wykombinowaliśmy jednak że w Castoramie czy Obi można kupiś coś w
rodzaju uchylnego parawanu. Jest to szyba ze szkła hartowanego o wymiarach
bodajże 70x120. Na długości 120 jest to mocowane listwą z zawiasami do
ściany w miejscu zewnętrznej krawędzi wanny, na długości 70 na dole jest
albo i nie (zależy od modelu) listwa ułatwiająca spływanie wody do wanny a
nie poza nią. Jak sie tego używa to szybę się odchyla na długi bok wanny a
jak sie nie używa to można ją złożyć do ściany i nie przeszkadza.

Wygląda sensownie nie wiem tylko czy się tego sensownie używa :).
Jakie są Wasze opinie??

Docia

1. Data: 2003-07-25 07:07:31

Temat: Re: parawan do wanny - czy się spisuje?
Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Docia" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak sie nie używa to można ją złożyć do ściany i nie przeszkadza.
>
> Wygląda sensownie nie wiem tylko czy się tego sensownie używa :).

Moi rodzice mają takie. Jest lepsze niż brak parawanu, ale w wanna jako
prysznic nie sprawdza się za bardzo, bo jest okropnie niewygodnie (ciasno po
bokach i nie można wygodnie stanąć), więc praktycznie nie używają.

Natalia

1. Data: 2003-07-25 08:11:39

Od: "grzesio" <g...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
> Wygląda sensownie nie wiem tylko czy się tego sensownie używa :).
> Jakie są Wasze opinie??

ja kupiłem takowy w Praktikerze (sic!) za 199 zł. Jest z plastiku ma 3
skrzydła po 40 cm. Przykręciłem go do ściany nad wanną 140cm. Kupiłem długi
wąż do prysznica powiesiłem słuchawkę na środku wanny.
Uważam że parawanik świetnie spełnia swoją rolę. Nie leje się na podłogę
składa się łatwo i nie zajmuje miejsca. W ten sposób mam 2in1 czyli wanne i
prysznic. 6 razy w tygodniu dusz a w niedzielę odmakanie :)
Wanna konieczna bo potomek już za 2 miesiące :o)
Parawanik nie jest co prawda szklany, ale za to tani ;)
Polecam
Grześ

1. Data: 2003-07-25 21:01:14

Od: "Docia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzesio" <g...@k...gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:bfqoog$kv9$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
> <ciach>
>
> ja kupiłem takowy w Praktikerze (sic!) za 199 zł. Jest z plastiku ma 3
> skrzydła po 40 cm. >

hmmm mnie nie o taki parawan chodziło, raczej to taki składający sie z
jednego skrzydła jak drzwi o szerokości 70 cm.
Ale dzięki, może warto się też zastanowic nad takim :)

Docia

Jaki MATERAC? c.d. - łóżko...
PARKIET - TANIO
Jaki robot kuchenny?