parkowanie/Poznan

From: "Moniuś" <F...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: parkowanie/Poznan
Date: Sat, 22 Feb 2003 22:34:21 +0100

> Dzięki :-)) Nie dam się! :-) Tanio skóry nie sprzedam! :-)
>
> Z tego co pisaliście, to ta karta też zwalnia z opłat na parkingach
> prywatnych w Centrum?
>
> Pozdrawiam
> - Frank

Frank, nie badz zbyt latwowierny, parkuje w centrum Poznania trzy dni w
tygodniu. Na zadnym parkingu prywatnym, lub strzezonym nie uznaja Tobie
takiego prawa i w strfie parkowania też nie.
Z moich walk o prawo parkowania w miescie - jedyne co jest prawda, to fakt
ze Straznicy stwierdzaja - Poznan nie jest dostosowany dla ON i oni mi
wierza, ale nic nie moga zrobic. I ciucubabka trwa dalej, do nastepnego
zaklamrowania kol.
A wszystkie miejsca inwalidzkie zajete sa i tak przez zdrowych. I nie sa
ZAKLAMROWANE. Za to na moim miejscu parkingowym / przed blokiem/ z nr
rejestracyjnym, jedynym miejscu z którego mozna dojechac do podjazdu dla
wozkow, zawsze stoi osoba nieuprawniona, jednoczesnie blokujac podjazd. Tam
nigdy nie ma zaklamrowanych wozow. Za to ja spie w samochodzie lub w
.....hotelu. Na interwencja Strażu ostatnio czekalam 45 min. w -20 st. C i
odmrozilam nogi i rece. Jeszcze je lecze. A jak to wyglada gdy musisz
poruszac kolami, to chyba sobie wyobrazasz.

Wlasnie wrocilam z Filharmonii, .... i znowu byla mala wojna,
1.O mozliwosc postawienia somochodu, w koncu stalam jakies 500 m od
Filharmonii/ na zaprzyjaznionym firmowym parkingu/. Inaczej bym tam nie
mogla w sobote dojechac. Kto zna Poznan ten wie, jazda pod ostra gorke.
2. Pomimo ze w Filharmonii jest specjalny podest dla wozkow, niestety ta
instytucja nie jest dla ON. I znowu bylo słychac ...... "Znowu oni" /byly
dwa wozki/. Ton pana obslugujacago byl przynajniej niestosowny. Niestety tak
jest za kazdym razem. I pretensje - po co tu sie pchaja. Trwało to dosc
dlugo i niestety cala pierwsza czesc sluchalam na korytarzu.
3. Jak juz doatalam sie na sale, stanelam kolo zedu gdzie bylo moje miejsce,
a od obslugi uslyszalam, ze ...... mam pojechac do tyl sali - do kata- bo
zaslaniam LUDZIOM :-((((((
4. Zlozylam na goraco skarge do dyrektora Filharmonii i po wylozeniu sprawy
dot. stosunku ludzi, mozliwosci parkowania, itp. Pan stwierdzil i
zaszantazowal mnie ze jezeli chociaz jedna literka dotrze do gazet lub do
wladz , to on nie ruszy palcem by co kolwiek zmienic.

Frank, nie badz naiwny, Poznań nie jest dla ON. Pomysl ile osob na woaku
widzisz w tym miescie na codzien? A dlaczego? Pomysl.
Poznan nie jest miastem przyjaznym ON. Nawet w 2003 - Roku Osob
Niepelnosprawnych.

Czy to sie zmieni - wątpie lub nie za naszego zycia.
Manius