pasta jajeczna na kanapki

1. Data: 2004-06-14 20:10:50

Temat: pasta jajeczna na kanapki
Od: "wojus" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

heja
proszę o przepis na paste jajeczna na kanapki
kiedyś coś takiego robiłam - z majzonezem i musztardą
jednak nie pamiętam dokładnie=dlatego prosze o pomoc
z gory dzięki
PO
-----------
Paulina i Ola 18.06.2003
http://sus.univ.szczecin.pl/~wojus

1. Data: 2004-06-14 20:34:30

Temat: Re: pasta jajeczna na kanapki
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proszę o przepis na paste jajeczna na kanapki

ja robie jajko gotowane siekam plus majonez szczypiorek ,koperek
lub jajko plus podsmazone pokrojone drobno pieczarki ,szczypior ,majonez sól
,pieprz.
jutro zrobie bo mi smaczka narobilas:)
p.

1. Data: 2004-06-14 20:43:53

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jun 2004 22:10:50 +0200, wojus napisał(a):

> heja
> proszę o przepis na paste jajeczna na kanapki
> kiedyś coś takiego robiłam - z majzonezem i musztardą
> jednak nie pamiętam dokładnie=dlatego prosze o pomoc

Pięć jajek ugotowac, obrac, drobno posiekac, potem ugnieść widelcem (pewnie
mozna je przemielic, ale po co sie meczyc z myciem maszynki ;)).
Dodać jedna cebulę drobno posiekaną, ze 2 łyzki drobno posiekanej
pietruszki zielonej, łyzke majonezu, łyzeczke musztardy (najzwyklejszej).
Doprawić solą i pieprzem.
Zjeść ze smakiem :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-06-14 21:12:46

Od: "rafal.lena" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może cosik trochę innego:
Ugotować 1pietruszkę, 1 seler, 2 marchewki, 2 jajka. Warzywa zmielić a jajko
drobno posiekać. Dadać posiekaną pietruszkę natkę i łyżkę , dwie majonezu,
doprawić solą i pieprzem - mniam. Nawet moje dziecko, które niee przepada za
warzywami to zjada ze smakiem. Ostatnio się wycwaniłam i dajęte warzywa, na
których był robiony rosół ( przy okazji się nic nie marnuje). Pasta jest
bardzo delikatna w smaku, więc możesz dodać więcej przypraw.
Pozdrawiam, Lena (nowa w tej grupie)

1. Data: 2004-06-16 16:11:56

Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> szukaj wiadomości tego autora

6-7 jajek na twardo, 0,5 kg. ser zółty na tarce /do buraczków/ szczypiorek,
majonez, sół i pieprz wymieszac. Zyczę smacznego.

--
Mazury - czarter jachtu http://www.republika.pl/rocichy/

1. Data: 2004-06-16 16:42:19

Od: "Kasia R." <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jajka na twardo posiekać lub zetrzeć na grubej tarce, dodać posiekaną
rzodkiewkę, ew. szczypior , doprawić majonezem, solą i pieprzem.

1. Data: 2004-06-22 21:24:02

Od: "Aleksanderka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja lacze szczypiorek, rzodkiewke, ser zolty, majonez , jajka na twardo,
pieprz, sol tylko do smaku, bo i tak juz jest w majonezie. Taka pasta jest
najlepsza :)

Makaron z kapustą włoską i boczkiem
wino domowe pierwszy raz
Soczewica [wro]
Z czym czutney?
ogrzewanie zsiadłego mleka na ser - pomocy!