pękające fugi

1. Data: 2002-12-03 21:29:29

Temat: pękające fugi
Od: "coldcat" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W niedawnym remoncie łazienki użyłem fug Sakretu. Niestety nie wiem, czy
dlatego, ze w łazience jest stale mocno gorąco, czy też z powodu
niewłaściwego położenia ich, fugi zaczęly pękać. Pytanie więc, jak można coś
z tym fantem zrobić? Tzn. zeby nie pękaly dalej.

Licząc na jakąś skuteczną radę

pozdrawiam

Jarek

1. Data: 2002-12-05 10:58:18

Temat: Re: pękające fugi
Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"coldcat" <j...@s...pl> napisał:
> [...]
coś
> z tym fantem zrobić? Tzn. zeby nie pękaly dalej.

Obawiam się, że skutecznej rady nie ma.
Można podejrzewać jakiś błąd przy układaniu fug. Może za szerokie szczeliny
dla danego typu fugi ?
A co teraz ? Może "nóż"/"drapak" i trzeba będzie oczyścić starą i położyć
nową ? Nic innego do głowy nie przychodzi...

Zmywarka Amica ZWS604 prosze o opinie
porysowana umywalka
Warszawa - galeria
Warszawa - galeria poszukiwana