perfumy

1. Data: 2007-04-16 09:13:38

Temat: perfumy
Od: "weronika" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej hej

witam pewnie juz to gdzieś było ale jakoś nie mam czasu szukac gdyż odcięta
jestem chwilowo od netu
chciałabym kupić perfumy w internecie które strony poleciacie jako te gdzie
sprzedają dobre perfumy a nie podróbki

pozdrawiam

weronika

2. Data: 2007-04-16 09:38:51

Temat: Re: perfumy
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

weronika <m...@i...pl> napisał(a):

> witam pewnie juz to gdzieś było ale jakoś nie mam czasu szukac

I spodziewasz się, że ktoś będzie miał czas szukać za Ciebie?

>gdyż odcięta jestem chwilowo od netu

Ale tego posta udało się jakimś cudem wysłać? Może Google jakimś cudem też
zadziała?

> chciałabym kupić perfumy w internecie które strony poleciacie jako te
> gdzie sprzedają dobre perfumy a nie podróbki

Masz szczęście - jestem dziś w ekstremalnie dobrym humorze. Tak więc - ze
specjalnej okazji - ryba zamiast wędki:

http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=15707&w=153
29329&a=15329329

--
JoP

3. Data: 2007-04-17 10:00:53

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chciałabym kupić perfumy w internecie które strony poleciacie jako te
> gdzie sprzedają dobre perfumy a nie podróbki

perfumeria.pl

pozdrawiam,

Łysienie
Bizuteria u nas Tanio!!!
podklad z duzym filtrem?
WYPŻEDAŻ KOSMETYKÓW!!
MASAŻ NAJNOWSZA METODĄ WG. TRENDÓW EUROPEJSKICH, A W TRADYCJI ORIENTALNEJ!!