perfumy 212

1. Data: 2003-03-10 14:11:24

Temat: perfumy 212
Od: "Emila i Marcin" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój mąż zużył próbkę męskich perfum o nazwie 212, których zapach
rozbrajająco mi się podobał.Ale opakowanie przepadło. Czy ktoś wie jakiej
one są firmy, bo chcę kupić mu je w prezencie.
Dzięki za odp. i pozdrawiam.
EMila

1. Data: 2003-03-10 14:17:34

Temat: Re: perfumy 212
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Emila i Marcin wrote:
> [...]
> rozbrajająco mi się podobał.Ale opakowanie przepadło. Czy ktoś wie
> jakiej one są firmy, bo chcę kupić mu je w prezencie.

Carolina Herrera.

--
star

--
http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

1. Data: 2003-03-10 14:19:23

Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emila i Marcin" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mój mąż zużył próbkę męskich perfum o nazwie 212, których zapach
> rozbrajająco mi się podobał.Ale opakowanie przepadło. Czy ktoś wie jakiej
> one są firmy,

Carolina Herrera

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-03-11 07:21:10

Od: "magg" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

carolina herera

1. Data: 2003-03-11 13:25:32

Temat: Odp: perfumy 212
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Emila i Marcin <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4i6fv$ps$...@f...acn.pl...
> [...]
> rozbrajająco mi się podobał.Ale opakowanie przepadło. Czy ktoś wie jakiej
> one są firmy, bo chcę kupić mu je w prezencie.

A może już wystarczy tych odpowiedzi? ;-)

TANIE FIRMOWE KOSMETYKI NA ALLEGRO
Rzesy, olejek rycynowy i piekace oczy...
RE: cellulit
Nowość Nivea??????????????
Ziemia egipska