perfumy dla dzieci?

181. Data: 2006-04-25 07:04:59

Temat: Re: perfumy dla dzieci?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> Ani błyszczyk, ani perfuma nie są jedynie słusznymi wyznacznikami dbania o
> siebie.

Nie, no powiedz ,ze ci cisnienie spadło;-)

--
Gosia

182. Data: 2006-04-25 07:08:44

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> _Naprawdę_ uważasz, że jeśli dziewczynka nie będzie się perfumować we
> wczesnym dzieciństwie, to wyrośnie z niej 'babochłop'? Nie miałam w
> dzieciństwie żadnych kosmetyków (poza mydłem ;-)), a nie wyrosłam na
> babochłopa, a perfumy to moja słabość.

O "babochłopie" napisałam z rozpedu;-)Nie zmienia to faktu, ze dzieci
zadbanych matek, maja IMO wieksze szanse, by w przyszłosci byc zadbanymi
kobietami. Moja Pola rano namietnie polewa kawe naniby i marzy teraz o
serwisie do kawy. Mysle, ze to dokładnie ta sama kategoria marzen.

--
Gosia

183. Data: 2006-04-25 07:09:47

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Jasne, tak jak kupno lalki i dziecięcego zestawu naczyń zwiększa szanse,
> że dziewczynka zostanie Domową Matką Polką Kurą :>

O, cholera...a Pola jeszcze pralke chce, czerwona;-D

--
Gosia

184. Data: 2006-04-25 07:27:17

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Czy jest na sali jakaś duża blondyna?

A może być regularnie farbowana na kasztanowo?
Inaczej bym nie śpiewała przecie...

--
Ewa 85F ;)
Bo we mnie jest seks...

185. Data: 2006-04-25 07:28:37

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał
| ale ona ma dopiero 6 lat!! to wiek na lalek, ksiazek, gier, zabaw,
| a nie wiek lolitki.

Czy lolitką można nazwać dziewczynke która ma wpojone dbanie o siebie ?
Moja córka od 0 lat ma swoje kosmetyki ( płyny do kąpieli, żele pod
prysznic, mydełka, szampony ) ja nie biorę jej ona czasami woli moim się
umyć ( nie wiem co takiego fajnego jest w mydle z peelingiem ;) ). Baaa
ostatnio od chrzestnego dostała zestaw kosmetyków dla małej księżniczki (
mydełko w płynie, balsam do ciała i szampon ). Od czasu do czasu jak chce to
ją prysnę moją wodą toaletową. Dla mniej nie kupuję ponieważ nie natrafiłam
na dziecięcą, której zapach podobałby mi się - zazwyczaj przypominają one
zwiędłe kwiaty - bleee.

Ja tam lubie dzieci czyste i pachnące i chyba nie jestem w tym odosobniona
:)

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

186. Data: 2006-04-25 07:36:37

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> napisał
| Coty robiło takie fajne wody odświeżające o zapachu morskim, zielonej
trawy,
| brzoskwini ...

o właśnie o to mi chodziło - tylko firmy nie pamiętałam :)

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

187. Data: 2006-04-25 07:39:21

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka<M...@b...pl>

> Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Co to w ogóle za pomysł, by
> 6-letnie dziecko używało jakichś zapachów?

Pomysł, na który nie wpadłaś.
Żyj i daj żyć innym (i pachnieć, jeśli mają na to ochotę).

Paweł

188. Data: 2006-04-25 07:45:37

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> Ja tam lubie dzieci czyste i pachnące i chyba nie jestem w tym odosobniona
> :)

A ja lubię dzieci, które pachną błotem i ciasteczkami (z jakiego to
filmu?). A dziewczynka model Pipi, a nie księżniczka.
Marchew ma rację, ze takie podejście kształtuje idelaną konsumentkę
miliarda kosmetyków.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

189. Data: 2006-04-25 07:46:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
Marchewka napisał(a):

> [...]

kobietami. Moja Pola rano namietnie polewa kawe naniby i marzy teraz o
serwisie do kawy. Mysle, ze to dokładnie ta sama kategoria marzen.

Marzenia...

Qra

190. Data: 2006-04-25 07:46:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> Ani błyszczyk, ani perfuma nie są jedynie słusznymi wyznacznikami dbania o
> siebie.

Nie, no powiedz ,ze ci cisnienie spadło;-)

Tak, i uderzyło o beton ;-)

Qra

CLOWN - do wynajęcia na urodziny !!!
Aresztowanie Romana G
Kasa z ZUS - moze takie info komus sie przyda [dlugie]
dwa w jednym
czy to naturalne dla prawie sześciolatka