perwityna w leczeniu depresji - co to jest?

1. Data: 2006-05-30 03:26:38

Temat: perwityna w leczeniu depresji - co to jest?
Od: "Polski Hydraulik" <polski_hydraulik@ŚĆŹÓŁŃŻpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Przepraszam za cross posta.

Mój bioenergoterapeuta, u którego leczę depresję, przepisał mi tabletki o
nazwie perwityna. Mam się zgłosić za miesiąc, aby kupić kolejną miesięczną
dawkę i do kontroli. Leczenie ma trwać pół roku.
Mam pytanie: czy są duże szanse nawrotu depresji po odstawieniu leku? Teraz
czuję się znakomicie, nastąpiła niesamowita poprawa - praktycznie od
pierwszego dnia. Lekarstwo zażywam już tydzień.

Pozdrawiam Grupy.

Polski Hydraulik

2. Data: 2006-05-30 06:17:01

Temat: Re: perwityna w leczeniu depresji - co to jest?
Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eee, marna prowokacja

3. Data: 2006-05-30 06:58:23

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

prymitywna prowokacja i jeszcze nie widomo po co zasmiecasz grupe,
bawi cie to ??
czytasz teraz ten komentarz i inne i sie smiejesz - znak, ze jestes
ograniczony

Tomek

4. Data: 2006-05-30 08:59:35

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Polski Hydraulik" <polski_hydraulik@ŚĆŹÓŁŃŻpoczta.onet.pl> wrote in message

Hehehe, dobre,
a gdy Twój deal..... yyyyy.... bioenergoterapeuta zaproponuje Ci
w kolejnym etapie terapii inny rodzaj środków z rodziny opioidów,
poczujesz się jeszcze lepiej.
Tylko nie wiem czy to na recepte i czy refundowalne jest - raczej bije po
kieszeni.
Pozdr,
Duch

5. Data: 2006-05-30 20:03:47

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30/05/2006 08:58, tomm:

> czytasz teraz ten komentarz i inne i sie smiejesz - znak, ze jestes
> ograniczony

a kto nie jest? Bądź co bądź chyba przesiądę się na czytnik ze
scorowaniem i dobrym mechanizmem do plonków, a tak mi było dobrze z
Thunderem

--
huski
huski at interia dot pl

6. Data: 2006-05-30 23:36:34

Od: "Polski Hydraulik" <polski_hydraulik@ŚĆŹÓŁŃŻpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomm napisał:
> prymitywna prowokacja i jeszcze nie widomo po co zasmiecasz grupe,
> bawi cie to ??
> czytasz teraz ten komentarz i inne i sie smiejesz - znak, ze jestes
> ograniczony

Otóż Szanowny Kolego dostajesz ode mnie plonka za brak poczucia humoru i
zawłaszczenie tzw. skarbów usenetu.
Życzę szerokich rur, gdy będziesz nurkował w moim klopie.

Polski Hydraulik

ps. A fakt - śmieję się.

7. Data: 2006-06-01 07:00:49

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż Szanowny Kolego dostajesz ode mnie plonka za brak poczucia humoru i

bo dowcipy dziela sie na te dobre i na te kiepskie i oczywiste,
te kiepskie dawane na grupe czesto sa na granicy marnych prowokacji,
wiec moze jak nastepnym razem wymyslisz fajniejszy dowcip,
majacy w sobie cos z inteligencji to wtedy sie bede smiac,
poki co ten dowcip byl marny i prostacki wiec nie mylo sie
z czego posmiac

Tomek

spamboty hello itp. z bramki psphome
CFV2: pl.sci.neuronauki (glosowanie)
Lenistwo...
Brak ojca w rodzinie - skutki w psychice
Ocena pewnej osoby