picie

1. Data: 2004-05-13 21:02:21

Temat: picie
Od: "klee" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy pić powinno się przed czy po posiłku? Czy może lepiej popijać w trakcie?
Słyszałam kiedyś teorię, że napoje uniemożliwiają rozpoczęcie pracy sokom
trawiennym i przez to opóźniają trawienie. Czy ktoś się orientuje jak to
jest naprawdę?

klee

2. Data: 2004-05-18 13:57:26

Temat: Re: picie
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klee" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trawiennym i przez to opóźniają trawienie. Czy ktoś się orientuje jak to

Nie pić w trakcie posiłku. Pić godzinę po. Tak zalecał kiedyś chiński
medyk... Czy to prawda, ja nie wiem.
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2004-06-14 00:27:26

Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Absolutnie nie pić w trakicie posiłków. 15 minut przed posiłkiem i 2 godziny
po posiłku.
Użytkownik "Gusiek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> trakcie?
>
> Nie pić w trakcie posiłku. Pić godzinę po. Tak zalecał kiedyś chiński

i jak ja mam to przezyc ?
[news.dieta-optymalna.in fo] sposoby wyciszania niewygodnych osób przez organizację
Sprzedam 2 ksiażki Dieta dr Atkinsa
[MM] śniadanie
Moj endokrynolog mnie pochwalil:-)