[piec gazowy] Junkers czy Vaillant ?

1. Data: 2004-11-09 09:38:53

Temat: [piec gazowy] Junkers czy Vaillant ?
Od: "m79" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kolejne pytanie z serii."AczyB" ?
Stoje przed wyborem piecyka gazowego, przeplywowy dla cieplej wody, do
bloku.
Poki co na widoku mam:
- JUNKERS MaxiPower WR 11 E, ew. MaxiPower WRP 11 B
oraz
- VAILLANT MAG 19/2 PREMIUM RXI - 17,4 kW

Cena podobna, wlasciwosci takze...wiec zadecyduja opinie:-) bo sprzedawcy w
zaleznosci od sklepu to zachwalaja swoje i neguja konkurencje....a ja biedny
skolowany juz jestem ...
Jak jest w przypadku serwisowania pogwarancyjnego powyzszych piecy? Ktory
jest "drozszy" z biegiem czasu?
dzieki za wszelkie info
pozdrawiam
Mariush,BB

1. Data: 2004-11-10 11:40:59

Temat: Re: [piec gazowy] Junkers czy Vaillant ?
Od: "maxscandal" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj !!!
Ja bym kupił odpowiednik Junkersa - czeską KARME (czyli właściwie to samo TYLKO
W CZESKIEJ OBUDOWIE). Przed zakupem (a mailem dylemat taki sam jak Ty), znajomy
ze sklepu rozebrał mi oba piecyki i okazało się że w środku są takie same,
mieliśmy potem problem który jest który:) Wybrałem Karmę dużo tańszą od
Junkersa... od 2 lat grzeje mi wodę, żadnych usterek nie było.Piecyk jest tani,
cichy posiada wszystkie certyfikaty bezpieczeństwa.. Podobno serwis też jest
dużo tańszy, ale tego zagwarantować nie mogę bo nie miałem okazji się
przekonać :)

rude ślady w kabinie prysznicowej - ratunku!
Nowy telefax Panasonic
Samodzielna budowa szafy wnekowej
Atlas CAL N czy Ceresit CM19 ?
Electrolux EWF1245