pieczarki w ogrodzie

1. Data: 2002-04-12 13:03:15

Temat: pieczarki w ogrodzie
Od: "prefbol" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie mozna dostac male ilosci grzybni do uprawy pieczarek?
Dawniej mozna bylo kupic w sklepach ogrodniczych.

--
Piotr

2. Data: 2002-04-12 21:19:26

Temat: Re: pieczarki w ogrodzie
Od: "miro" <m...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "prefbol" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie mozna dostac male ilosci grzybni do uprawy pieczarek?
> Dawniej mozna bylo kupic w sklepach ogrodniczych.

O !.. (Witam !). Przyjszło mi właśnie na myśl, czy czasem nie da się jakoś
posiać / zagnieździć jakoś wraz z podłożem pieczarek takich "ze sklepu" po
prostu w dzikim terenie ?.. (:-)). Pewno nie... Pewnie te hodowlane wymagają
stabilniejszych temperatur i zdechną zimą, co ?...
Skąd wziąć trochę grzybni DZIKICH pieczarek, żeby je spróbować zaflancować
na dzikiej łące, gdzie same by rosły, ino co ich tam nigdy nie było, ani w
okolicy ni ma, więc nawet dziki nie przyniosą ?... Tak mi z głupia frant
naszło, ło...

Pozdrówki, miro

--
x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x
Czujesz się zestresowany i przyciśnięty do muru ?...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
m...@w...onet.pl
UWAGA !
W adresie dopisać do "miro" jeszcze "77"
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

3. Data: 2002-04-13 07:53:00

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie naszej grupy jest odnosnik do strony o grzybach. Teraz adresu
sobie tak nie przypomne, ale zajrzyjcie na nasza strone. Autor chetnie
zawsze pomaga i ma ogromna wiedze o grzybach.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

Re: Hortensja