pieczenie chleba - pytanko do praktykujących

1. Data: 2005-03-18 10:12:20

Temat: pieczenie chleba - pytanko do praktykujących
Od: "Kalina" <kika90_nospam@ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

kucharka ze mnie taka sobie, ale za to mam ciągłą nieustającą nadzieję, że
to się zmieni :)))

czytam tak o pieczeniu chleba i rośnie we mnie zazdrość.... kiedyś miałam
możliwość spróbowania takiego chleba - pyszny i inny od tego co kupuję. Moja
babcia piekła sama ale piec miała węglowy... jakie tam powstawały chleby i
drożdżówki....!!!

Mam wobec tego pytanie do tych którzy tak zachwalają mieszanki itp.:

czy do wypieku chleba używacie specjalnych maszyn (jak to nazwać?) czy
pieczecie w zwykłym piekarniku?

pozdrawiam
Kalina

mój mąż też coś napomyka o zapachu pieczonego chleba w domu :))
musi co ....marzy mu się

1. Data: 2005-03-18 10:42:47

Temat: Re: pieczenie chleba - pytanko do praktykujących
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalina napisał(a):

> czy do wypieku chleba używacie specjalnych maszyn (jak to nazwać?) czy
> pieczecie w zwykłym piekarniku?

Pieczemy w zwykłym piekarniku elekktrycznym przepyszny i rewelacyjny
chlebek Fiony :)

tapta
GG:4082847

1. Data: 2005-03-18 11:05:15

Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

tapta news:d1ebj0$9vb$1@nemesis.news.tpi.pl napisał (-a):

> Pieczemy w zwykłym piekarniku elekktrycznym przepyszny i rewelacyjny
> chlebek Fiony :)

Lub w maszynkach do pieczenia chleba np:

http://www.chlebpolski.pl/index.php?option=com_conte
nt&task=view&id=29&Itemid=62

--
Pozdrowienia,
AKS

1. Data: 2005-03-19 19:25:26

Od: "Elwood" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKS" napisał:
> Lub w maszynkach do pieczenia chleba np:

A jak energetycznie to wychodzi?? Jaką moc ma takie ustrojstwo? Bo chyba
piece przez 3 godziny, i zastanawiam sie jak szybko wiruje licznik energii
;-) ??

-=Elwood=-
Our Knowledge Is Our Power

Przepis na sałatkę z serem feta
Nowe i stare przepisy
przepis na schabowego na niedzielny obiad
Blacha z piekarnika a pizza - pyt. techniczne
Sernik Joli L-L