piekarnik 'z wózkiem' (Bosh)

1. Data: 2010-05-16 20:48:56

Temat: piekarnik 'z wózkiem' (Bosh)
Od: "karamba" <k...@r...ba.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo spodobał mi się patent na piekarnik otwierany jak szuflada (zawartość
wyjeżdża z piekarnika)
Piekarnik ma być usytułowany pod blatem (czyli nisko).
Wolę jak wyjeżdza jedzenie, niż mam pchać ręce do piekarnika żeby cos
obrócić/ obejrzeć / wyjąć. Ktoś używa takiego i chwali / narzeka?

2. Data: 2010-05-17 07:39:06

Temat: Re: piekarnik 'z wózkiem' (Bosh)
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karamba" <k...@r...ba.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wolę jak wyjeżdza jedzenie, niż mam pchać ręce do piekarnika żeby cos
> obrócić/ obejrzeć / wyjąć. Ktoś używa takiego i chwali / narzeka?

Ja mam taki piekarnik, ale mam go w słupku powyżej blatu. Tak jest wygodnie.
Ale pod blatem to bym raczej takiego nie stosował ze względu na dostep tylko
z boku. Lepszy byłby raczej taki z teleskopami niż szuflada.

Problem z piecykiem gazowym, cieknie - pęknięta nagrzewnica?
jak się nazywa taki zawór
Hej przetwórcy domowi i bimbrownicy egzorcyści, bierzcie to ode mnie
montaż ościeżnicy stalowej
Została uruchomiona witryna ogłoszeniowa <www.azela.pl>